ניצל בנס מתאונת דרכים קטלנית, והפך לאחד המומחים המובילים בארץ ברכבי ספורט

לפני שש שנים אלירן טל (27), אשדודי מוכר מאוד, עבר תאונת דרכים קשה מאוד, ממנה יצא בנס. טל, שתמיד נמשך לרכבי ספורט, המשיך לעסוק בתחביב הזה למרות התאונה הקשה, והוכתר לאחרונה כאחד המומחים הבולטים בתחום עם ידע אדיר בכל מה שקשור לספורט מוטורי
ניצל בנס מתאונת דרכים קטלנית, והפך לאחד המומחים המובילים בארץ ברכבי ספורט
אלירן טל בתערוכת רכבים בחנייה של ה"ביג פאשן" באשדוד

אלירן טל זוכה מזה שנים ארוכות לכינוי "הג'וקר", בגלל החיוך המיוחד שלו. החיוך הזה הפך למשמעותי יותר לפני שש שנים לערך, לאחר שאלירן ניצל בנס מתאונת דרכים קשה ביותר שעשה עם רכב ספורט יוקרתי שהיה ברשותו. למרות התאונה הקשה, והפלטינות ש"מעטרות" את גופו, אלירן לא יכול להיפתר מהחיידק שמלווה אותו שנים ארוכות, עוד מילדות – אהבה בלתי מוסברת לרכבי ספורט ואופנועים.

בשנתיים האחרונות טל הפך למומחה בולט מאוד בתחום, והרבה מאוד אנשים מרחבי הארץ מתייעצים איתו לפני שהם רוכשים רכבי ספורט בהשקעה של מאות אלפי שקלים. אלירן סייע בעשרות מקרים שונים, ובחלק מהמקרים חסך הרבה מאוד כסף לאנשים, ובמקביל סייע להם להגיע במדויק לרכב עליו הם חלמו.

אלירן גדל באשדוד, ונחשב לאחד הצעירים המוכרים בעיר. בגיל 15 עזב את ספסל הלימודים, והתחיל לעבוד סביב השעון, תוך כדי שהוא חוסך כסף כדי לקנות את רכב הספורט הראשון ביום שיוציא רישיון נהיגה. אלירן תמיד אמר לחברים שלו: "תעבוד כמו עבד ביום כדי לחיות כמו מלך בלילה…".

טל החליף 6 רכבי יוקרה בעשר שנים

אמר ועשה. בגיל 17 אלירן הוציא רישיון ומיהר לרכוש פונטיאק קבריולט, מכונית שהפכה לדבר הכי מדובר בקרב הצעירים בעיר. "איפה שהייתי עובר, כולם היו מסתכלים ושואלים שאלות. שם התאהבתי יותר במכוניות ספורט", הוא משחזר.
בגיל 19 התגייס לצה"ל, ולמרות ש"תרם" 8 חודשים נוספים לצבא מאחר ונכנס ויצא פעם אחר פעם מהכלא הצבאי, אלירן זוכר לחיוב את השירות הצבאי ואומר: "זו הייתה חוויה מדהימה, יהיה לי מה לספר לילדים שלי לפני השינה".

שלושה חודשים לאחר שהשתחרר מצה"ל, אלירן קנה רכב ספורט חדש, ועשה איתו תאונה קטלנית. אלירן נפצע בכל חלקי גופו ועבר שיקום אורך וכואב. לאחר ששב להכרה, הוא אמר לסובבים אותו: "אלוהים מה חטאתי ומה פשעתי שבברכה הזו קוללתי". טל מסביר שתמיד הייתה לו הרגשה שיקרה לו משהו עם רכב ספורט, ולמרבה הצער זה מה שאכן קרה.

: "תמיד אהבתי רכבי ספורט, כבר מגיל צעיר מאוד"

טל חזר לעצמו, והאהבה לרכבי יוקרה רק הלכה והתעצמה. הוא אומנם נאלץ להיפרד מרישיון הנהיגה ל-20 חודשים, לאחר שקיבל פסילה בשל התאונה שעבר. הוא ספר את הימים, הרישיון חזר ואיתו גם רכבי היוקרה…

במקביל, טל ביצע עבודות שירות במשך חצי שנה ב"מע"ס", מרכז לאנשים בעלי מוגבלויות. טל מספר: "זו הייתה תקופה מדהימה, אהבתי כל רגע שם, זה ממש שינה אותי וגרם לי להסתכל על החיים בזווית אחרת. זה ממש ביגר אותי, וגם היום אני הולך לבקר את האנשים המדהימים שנמצאים במרכז, למרות שסיימתי מזמן את עבודות השירות".

טל מטייל בארץ ובעולם

טל הפך כאמור למומחה בתחום רכבי ספורט, הוא מגיע לכל מפגש של בעלי רכבים כאלה, ולפחות אחת לחודש הם נפגשים במקומות שונים בארץ, מחליפים חוויות וגם עושים עסקאות.

אלירן טל חולם לככב בתוכנית ריאליטי

טל תמיד חלם להתפרסם, ובעבר חלם להית זמר מוכר, אבל בשלב מסוים ויתר על החלום הזה. בינתיים הוא חולם וגם עושה מהלכים לככב בתוכנית ריאליטי, וכבר היה בכמה אודישנים מוצלחים. יתכן מאוד שבקרוב מאוד נראה אותו על המסך הקטן. טל מסכם: "יש לי חלום לככב בתוכנית ריאליטי, ודרכה להעביר מסרים ברורים על כל הסכנות בכבישים. לספר את הסיפור האישי שלי, ואולי דרכו אנשים יחשבו פעמיים לפני שיעשו טעויות על הכביש. חוץ מזה, אני רוצה לדבר על הרבה מאוד נושאים מעניינים, אני הולך להפתיע את כולם".

אגב, טל עדיין רווק ובטוח שבקרוב מאוד יזכה לבשורות גם בעניין הזה: "עוד לא מצאתי את האחת, אבל אני בטוח שזה יגיע בקרוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך