משפחת הנרצח איתי מור תיאבק בשחרור הרוצח אמיר בסטיקר מאשפוז

לאחר שנפסק כי הוא הרוצח לא היה אחראי למעשיו בעת הרצח, והעונש המקל יחסית שניתן לו, ובעקבות החשש שועדה מיוחדת תשחררו בשנה הקרובה, החליטה משפחת הנרצח להילחם נגד שחרורו המוקדם אם יהיה כזה
הוארך מעצרו של רוצח איתי מור בשבוע
בסטיקר בהארכת מעצרו

כפי שדיוחנו אתמול חוות הדעת הפסיכיאטרית קבעה כי רוצחו של איתי מור, אמיר בסטיקר לא היה אחראי למעשיו בעת ביצוע העבירה, ולכן הוא זוכה מחמת אי שפיות ונשלח ל-25 שנים של אשפוז בבית חולים לחולי נפש.

בהתאם לחוק, ועדה מיוחדת תתכנס בכל חצי שנה ותבחן את מצב בריאותו הנפשית. במידה ויימצא שהוא החלים, הוא ישוחרר מיד ובלי כל עבר פלילי.

בראיון מיוחד ל'חדשות 10' מדברת לראשונה אחותו של איתי מור שאת ההודעה על שליחתו של רוצח אחיה לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי, שמונה חודשים אחרי הלילה הנורא ההוא, שני מור שמעה כשהיא ניצבת מול הנאשם ברצח באולם בית המשפט. "הוא אמר שנכנס בו השטן. אבל אני לא מאמינה לזה. שאלנו, למה? למה הוא עשה את זה? מה עשינו לו? זה מאוד מאוד קשה. הסתכלתי לו בעיניים. יש לו מבט מזוגג. אין כלום מאחורה. היה קשה", סיפרה שני לחדשות עשר.

את שחרורו האפשרי של הרוצח מהכלא, תקפה האחות בחריפות ואמרה לחדשות עשר כי "אנחנו מבינים לאן זה הולך וזה הקטע הנוראי. הבחור זכאי מרצח. הוא ללא רישום פלילי. הוא יכול להיות מאבטח בגן ילדים כי הוא יצטרך להוציא תעודת יושר והוא יקבל תעודת יושר. הוא אין לו שום רישום פלילי. הוא צדיק. אדם שהולך עם כיפה, בושה ליהודים", הוסיפה.

אתמול כתבה רחל מור, אמו של איתי, את זעקתה בחשבון הפייסבוק: " 25 שנים בבית משוגעים עונש לרוצחו של הבן שלי, הילד שלי איתי מור. תודה גדולה והערכה רבה למערכת המשפט, לפרקליטות דרום ולשופטים שפסקו את המקסימום בחוק, תבורכו".

בני משפחתו של איתי, חבריו וקהילת הגולשים בעיר לא מתכוונים לוותר ומתכננים להגיע לדיוני הוועדה כדי למנוע את שיחרורו. "כל עוד נשמה באפי, אני מתכונת להגיע לכל ועדה ו-וועדה, שישמעו את טענותיי", אמרה שני. "אני רוצה להסתכל לאנשים האלו שיושבים בוועדות בעיניים ושיראו את החיים שלנו. החיים שלנו נהרסו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך