לפני מכבי ת"א, מכבי אשדוד תחסר 4 שחקנים

הליגה בכדורסל תפתח ב-7.10 מבחינת מכבי אשדוד/באר טוביה. היא תתארח בחוץ אצל מכבי ת"א (מנורה מבטחים, 18.45). אשדוד תחסר 4 משחקניה הפצועים שלא יפתחו את הליגה וייעדרו אולי אף יותר מכך.
לפני מכבי ת"א, מכבי אשדוד תחסר 4 שחקנים
שבר בצלע. סטול (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

ליגת העל בכדורסל תפתח בשבוע הבא. ארוע שיש לציין ולחגוג. תלוי את מי שואלים. כמו שזה נראה פתיחת העונה לא מבשרת טובות למכבי אשדוד/באר טוביה.

אשדוד שהוגרלה מול מכבי ת"א בחוץ (18.45, היכל מנורה מבטחים), תחסר לא פחות מ-4 שחקנים במשחק הזה ואולי אף ביותר. עדות לפציעות ראינו גם בחצי גמר גביע ווינר אז נוצחה אשדוד על ידי באר שבע, העולה החדשה 97:95, לאחר 2 הארכות ועם הבאזר, כשארבעת השחקנים לא שיחקו.

טולפסן. חודש וחצי. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

השחקנים הם פול סטול שסובל משבר קטן בקצה צלע, אוראל לב עם קרע קטן בקרסול, ספנסר וויז סובל מכאבי גב חזקים ומארק טולפסן עם גבס ביד עדות לשבר. השחקנים יעדרו בין שבועיים לשלושה. טולפסן יעדר כחודש וחצי ומדובר במכה קשה לקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך