דני רובס מגיע לאשדוד עם מופע חדש בבית 'אריה קלנג'

דני רובס מגיע לעיר עם מופע אקוסטי מיוחד שיכלול את השירים האהובים והמוכרים שנכנסו לפסקול הישראלי
דני רובס מגיע לאשדוד עם מופע חדש בבית 'אריה קלנג'
קרדיט: יח"צ

סדרת המופעים "מוזיקה בקלנג" מביאה את המופע  של דני רובס, מהאמנים – היוצרים האהובים בישראל , במופע אקוסטי מיוחד. המופע יכלול את שיריו המוכרים בעיבודים אקוסטיים ובביצועים קרובים, בליווי של שני נגנים. יתרה מזאת, הופעותיו של רובס ידועות בהומור הרב, הקשר האינטימי עם הקהל וכוחם של שיריו אשר ליוו דור שלם. בין שיריו הבולטים של רובס, שנכנסו לפסקול הישראלי: פנים ושמות, איך הוא שר, משהו חדש מתחיל, בדרך אל האושר, רכבות, מחר הוא יחזור, אני בא הביתה מהלילה, אני לא מפסיק להתרגש ממך, נוסעת בעקבות האהבה ולא נרדמת תל אביב.

כמו כן, רובס, מהזמרים היוצרים האהובים והמוערכים בישראל, החל את הקריירה שלו כגיטריסט מלווה של טובי האמנים כמו אריק סיני, מתי כספי ושלמה ארצי אתו עבד כחמש שנים בהופעות ובתקליטים. בשנת 1984 פרץ לראשונה עם הלהיט "אני בא הביתה מהלילה" מתוך אלבום הבכורה שלו "מסגרות". ובשנת 1987 יצא אלבומו השני והמצליח "פנים ושמות" עם הלהיטים "לא נרדמת תל אביב", "מחר הוא יחזור", "זה לא אני" ועוד. בעקבותיו יצא רובס במסע הופעות מצליח בכל הארץ. ב – 1989 הופיע אלבומו השלישי והמצליח ביותר "בדרך אל האושר" שהיה להצלחה גדולה והגיע למעמד של תקליט פלטינה כפול. השיר "איך הוא שר" נבחר לשיר השנה ורובס חמוש בתואר "זמר השנה" יצא לסיבוב הופעות מצליח מאוד.  כמו כן, לאורך השנים רובס המשיך כיוצר וזמר מוערך בארץ עם אלבומים מצליחים. ונוסף על כך את העשור הנוכחי הוא פתח בסיבוב ההופעות "בדרך אל האושר – 20 שנה אחרי" שהיה להצלחה גדולה שתועדה לאלבום אוסף עם הופעה בשם "נוסע על כביש מהיר".

ההופעה תערך ביום חמישי, 11.10.18, בשעה 21:00 , בבית אריה קלנג, רחוב יאיר 2, אשדוד.
עלות כרטיס דרך אפליקציית אשדודית 70 ₪, עלות כרטיס במכירה מוקדמת: 80 ₪, ומחיר ביום האירוע: 90 ₪, לפרטים ולרכישה:08-9221883.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך