אמו של איתי מור: "ככל שהזמן עובר ההפסד הוא של כולנו"

תשעה חודשים לאחר הרצח הקשה קבע בית המשפט את גזר דינו של הרוצח שהיה לא שפוי בעת ביצוע מעשיו.
החברים נפרדים: "הלב ממאן להאמין שאתה כבר לא פה חבר יקר"
מור ז"ל "בחוף הנחל"

אמש פרסמנו כי בית המשפט המחוזי בבאר שבע זיכה את אמיר בסטיקר רוצחו של איתי מור מחמת אי שפיות. בסטיקר, תושב העיר שהואשם ברצח שכנו איתי מור ז"ל שהתרחש בחדר המדרגות בבניין מגורים ברובע א' בחודש ינואר השנה, יישלח ל-25 שנה במוסד לחולי נפש, מדובר בתקופת האשפוז המרבית במוסד מסוג זה.

על פי החוק אמיר בסטיקר שאובחן כחולה שאינו אחראי למעשיו, עשוי להשתחרר במידה שוועדה פסיכיאטרית מיוחדת תקבע כי החלים והוא כשיר להשתחרר מהמוסד.

במהלך החקירה וכפי שפורסם כאן בעבר בסטיקר לא הכחיש את המיוחס לו וטען "נכנס בי השטן ואני מתחרט על מה שעשיתי". לאחר מותו של מור, טען בסטיקר כי "קול פנימי אמר לי שהוא הולך להרוג אותי".

רחל מור אמו של איתי ז"ל התייחסה לפסיקת בית המשפט בכאב וכתבה בדף הפייסבוק שלה "25 שנים בבית משוגעים זה העונש לרוצחו של הבן שלי, אשדודי יפה, חמוד ומקסים, נשוי פלוס 4 אוהב משפחה, ים ואדם. ככל שהזמן עובר אנחנו מבינים עד כמה ההפסד גדול לכולנו. תודה גדולה והערכה רבה למערכת המשפט, לפרקליטות דרום ולשופטים שפסקו את המקסימום בחוק, תבורכו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך