זהו יום הבוחר – הנחיות ליום הבחירות לרשויות המקומיות

ב-30.10 ייערכו הבחירות לרשויות המקומיות. כדאי לקרוא את ההנחיות שפורסמו. אגב זה יהיה יום שבתון.

לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיערכו ב,יום שלישי ה- 30.10.18 אלו הן ההנחיות והזכויות לכלל האזרחים והמצביעים ביום הבחירות.

הבחירות לכל המועצות האזוריות יתקיימו במועד שבו נערכות הבחירות לרשויות המקומיות (החל מהבחירות הצפויות להתקיים ב- 30.10.2018), וכי יום הבחירות יהיה יום שבתון בתחומן של המועצות האזוריות שהבחירות נערכות בהן, על-פי הכללים שנקבעו לגבי הבחירות לרשויות המקומיות.

הזכאות ליום השבתון כוללת עובדים הרשומים בפנקס הבוחרים של רשות מקומית או מועצה אזורית שהבחירות נערכות בה, גם אם מקום עבודתם הוא ברשות/מועצה שלא חל בה יום השבתון. עובד שזכאי ליום השבתון אינו מחויב לעבוד ביום הבחירות, ולא ינוכה לו על כך יום חופש. מי שזכאי ליום השבתון ועבד אצל המעסיק לפחות 14 ימים רצופים לפני יום הבחירות זכאי לשכר הרגיל שהיה משתכר עבור יום זה. שירותי התחבורה והשירותים הציבוריים יפעלו כסדרם ביום זה (שר הפנים יחליט לגבי השירותים שייחשבו שירותים ציבוריים לעניין זה, ויפרסם הודעה על כך ).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך