רק עוד שניה אשדוד. נוצחה בחצי גמר ווינר בשניית הסיום על ידי באר שבע 97:95

סל של כריסטון עם הבאזר להארכה השנייה העניק להפועל באר שבע/בני שמעון 95:97 על מכבי אשדוד/באר טוביה בחצי גמר גביע ווינר סל. מילבורן הצטיין. טולפסן עם יד שבורה, פול סטול, ספנסר וויז, אוראל לב הפצועים חסרו לאשדוד.
רק עוד שניה אשדוד. נוצחה בחצי גמר ווינר בשניית הסיום על ידי באר שבע 97:95
האיש של הצהובים. מילבורן. (צילום: עודד קרני. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

זה היה משחק ברמה של חצי גמר גביע ווינר. אחרי 2 הארכות הפסידה מכבי אשדוד/באר טוביה לעולה החדשה להפועל באר שבע 97:95. אשדוד עם 4 חסרים בגלל פציעה, יכולה הייתה להיות בצד המנצח ולעות לגמר. אכזבה מההפסד, אבל הרבה אופטימיות לעתיד.

באר שבע פתחה טוב.  מילבורן ניסה לעצור את הריצה, אבל כריסטון הגיע לדו-ספרתי עם השלשה החמישית של קבוצתו וקבע 16:27. שתי קליעות עונשין של מילבורן הורידו ל-27:18 אחרי 10 דקות.  מילבורן לקח על עצמו את המשחק  עם 8 נקודות רצופות. מילבורן הגיע ל-20 נקודות אצל אשדוד, אבל כריסטון חתם מחצית נהדרת משלו עם 17 נקודות ביתרון  37:45

פמברטון מאשדוד שומר על גרשון (צילום: עודד קרני. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

פתיחת המחצית השנייה הייתה של "הדולפינים", שעם שיפור הגנתי, שני סלים רצופים של רוזפלט ושלשה של מעיין צימקו לנקודה בלבד, 47:46. אבל באר שבע חזרה ופתחה יתרון 7, לפני שמעיין הוריד ל-61:56 בתום הרבע השלישי. הרבע הרביעי היה צמוד ומילבורן הצליח להוריד את הקבוצת להארכה ב-77:77.

המתח רק עלה בהארכה. הארכה הראשונה הסתיימה בתוצה 86:86. הולכים להארכה שנייה. התוצאה הורתה 93:93 דקה לסיום. זה נמשך עם 95:95. הארכה שלישית? כריסטון מאששוד כמעט איבד מול דאבל אפ מפתיע, אבל התאושש וממש עם הבאזר קלע סל ניצחון גדול, 95:97 לבאר שבע בדרך לגמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך