עיריית אשדוד ונציגי התושבים הגישו התנגדות לתכנית הבנייה ברובע טו'

לאחר דיונים רבים סביב תכנית הבינוי ברובע טו', הדיירים סוף סוף קיבלו את מבוקשם, ועיריית אשדוד בהובלת ראש העיר יחיאל לסרי וכן חבר המועצה אלון חסן הגישו את ההתנגדות לתכנית המקורית, ודרישה להפחתת היחידות לכ- 200 בלבד, ראש העיר יעיד בפני הוועדה
הוחלט להפקיד תוכנית להקמת מתחם מגורים ברובע טו'
הדמיה- מתחם מגורים חדש ברובע טו' באשדוד

לאחר מספר ישיבות שהתקיימו סביב סוגיית הבנייה הרבויה ברובע טו', בהשתתפות נציגי התושבים שלוו על ידי חבר המועצה אלון חסן וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וכן הצוות המקצועי ברשות, בנושא היקף הבינוי במתחם, כאשר הקו המנחה היה בינוי בהתאם לעומס שיושתת על התשתיות העירוניות, דהיינו שינוי התכנית המקורית שכוללת למעלה מאלף דירות.

בהתאם לבדיקות שנערכו במקביל לקיום השיח עם נציגי התושבים , עלה כי האיזור יכול לשאת בצורה טובה 200 יח"ד ולכן העיריה יחד עם נציגי התושבים הגישה התנגדות לתכנית המקורית וביקשה להעמיד את מספר היחידות על 200 בלבד על בסיס שיתוף הציבור ובחינה חוזרת של הנושאים התכנוניים , הפרוגרמטים והתנועתיים.

ראש העיר גם הודיע שלאור חשיבות הנושא, יופיע בעצמו בפני הועדה המחוזית לנמק את ההתנגדות לחיזוק המסמכים שהוגשו מטעם גורמים מקצועיים המתמחים בנושא.

ד"ר לסרי אמר כי: "אני עומד באופן מלא מאחורי ההתנגדות ואפעל בכל כוחי על מנת שתתקבל על ידי הועדה המחוזית, אמרתי לא אחת, שמה שיקבע את מספר היחידות יהיה רק יכולת הנשיאה של התשתיות העירוניות, ואני שמח שנציגי התושבים הבינו גם הם את נחיצות הבינוי לזוגות צעירים. העיר אשדוד יוצאת נשכרת, תושבי רובע טו' יקבלו מתנ"ס, בית ספר יסודי נוסף, וקריית חינוך לגיל הרך שתהווה מודל עולמי".

אלון חסן מסר כי "אני שמח על הסיכום, הוא מהווה פשרה הוגנת ומכובדת ואני משוכנע שהועדה המחוזית תקבל את ההתנגדות המשותפת לרשות ולתושבים ותאמץ את התכניות המעודכנות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך