המפלגה החדשה של העו"ד המצליח נסגרה רגע לפני הגשת הרשימות

פרישה ראשונה נרשמה הבוקר מהתמודדות למועצת העיר כאשר מפלגת 'אנחנו אשדוד' בראשות עו"ד יניב אהרון לא תתמודד, בתוך כך נשלמות ההכנות לסגירת הגשת הרשימות שתחול מחר בערב

רגע לפני המועד הסופי להגשת הרשימות למועצת העיר שיחול מחר בשעה 22:00, אז תודיע ועדת הבחירות המרכזית על הרשימות הסופיות שהחליטו להתמודד למועצת העיר אשדוד, ומי האנשים שמתמודדים בהן.

הבוקר הודיע עו"ד יניב אהרון כי הוא סוגר את מפלגתו הנקראת "אנחנו אשדוד", ולא יתמודד למועצת העיר, כפי שחשף לראשונה בתכנית הבוקר של שי מלול ברדיו אשדוד אונליין.

עו"ד אהרון הסביר ואמר : "ההחלטה שלי לפרוש מהמרוץ נובעת, בראש ובראשונה, משיקולים של אחריות ציבורית וטובת התושבים על פני טובתי האישית. צריך ללמוד מלקחי העבר, בבחירות הקודמות הרשימות הקטנות הצליחו לצבור כ- 17,500 קולות (המהווים כ- 6 מנדטים) אשר נזרקו לפח ולא קיבלו ביטוי במועצת העיר. המרוויחים הגדולים היו החרדים אשר יוצאים להצביע באחוזים גבוהים וכוחם במועצת העיר התחזק לאור צמצום כוחן של המפלגות החילוניות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך