רבני אשדוד נגד המופעים בפארק אשדוד ים: "מופעי פריצות"

אתר כיכר השבת מפרסם כי נאסר על החרדים להגיע לפארק אשדוד ים באשדוד, הפופולרי על חרדים בעיר ומחוצה לה וזאת בשל סדרת "מופעי פריצות" המתוכננים להתקיים במקום
בקרוב בפארק אשדוד ים –קפה "גן סיפור"
צילום: אדי ישראל

אתר כיכר השבת מפרסם היום כי וועדת הרבנים שעל ידי רבני הקריות בעיר אסרה על טיולים בפארק אשדוד ים וזאת בשל ההופעות והפעילויות שנערכות שם במהלך חול המועד ואף הרחיקו לכת וכינו את אותם פעילויות בפארק כ"מופעי פריצות".

לדבריהם, איסור הרבנים על הטיול בפארק בחוה"מ בא לאחר שבחול המועד פסח התקיימו בפארק מופעי הרקדה פרוצים על ידי העירייה, בשעות בהן הוא היה גדוש במבקרים חרדים מהעיר ומחוצה לה. אחד הפעילים החרדים סיפר לאתר כיכר השבת: "ניסו גורמים חרדים בעיר לפעול מול העירייה כדי שזו לא תקיים במקום מופעי פריצות בימי חול המועד, אולם לאחר שכל הניסיונות עלו בתוהו לא נותרה לרבנים כל ברירה כי אם לאסור את השהות במקום".

העיתוי של אותו איסור על החרדים לטייל בפארק אשדוד ים, מגיע במקביל לשיח אשר מתרחש בתקופת הבחירות ברשתות החברתיות כאשר פעילים ממפלגות שונות טוענים ללא הרף כי העיר הפכה לחרדית. לנוכח העובדה כי רבנים נאלצו להוציא איסור חריג כזה למגזר החרדי, מראה כי הטענות הללו לא ממש נכונות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך