יצחק אספה, שחקנה של מ.ס אשדוד הוא החשוד בתאונת פגע וברח

הותר לפרסום: יצחק אספה מגן מ.ס אשדוד הוא השחקן החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח הקשה בתל אביב ובדריסת רוכב אופניים תחת השפעת אלכוהול
יצחק אספה, שחקנה של מ.ס אשדוד הוא החשוד בתאונת פגע וברח

ימים לא פשוטים עוברים על מ.ס אשדוד לאחר פרסום דבר התאונה ובה מעורבתו של יצחק אספה שחקנה הצעיר של הקבוצה, כזכור וע"פ הממצאים, שני רוכבי אופניים חשמליים בני 16 נפצעו בתאונת פגע וברח בשדרות רוקח בעיר, באיזור השעה 3:30 לפנות בוקר. מהחקירה הראשונית עלה כי שחקן אשדוד היה ברכב הפוגע, בעוד ברכב שמאחוריו נהג שחקן של ק"ש. השניים יצאו מחניון רידינג וכעבור מספר דקות פגע שחקן אשדוד ברוכב האופניים. לאחר התאונה, השניים נטשו את הרכב הפוגע בדרום העיר ונסעו לבילוי עם הרכב של שחקן ק"ש.

רוכבי האופניים זוכים לטיפול רפואי בבית החולים איכילוב, אבל מצבו של אחד מהם מוסיף להיות קשה. המשטרה תבקש מחר פעם נוספת להאריך את מעצרו של אספה, כשאתמול האריכו את המעצר רק ביומיים ולמרות שהמשטרה ביקשה להאריכו בשבוע ימים, זאת בטענה כי 48 שעות זה זמן מספיק לבצע שתי פעולות חקירה שעוד נותרו לפני הגשת כתב האישום.

עו"ד אלון שליכטר סנגורו של אספה אמר: "מרשי הינו אדם חף מפשע, אסור להמשיך לתת יד לבית דין השדה שנעשה ביומיים האחרונים בכלי התקשורת. תמוהה בעיני שהמשטרה בוחרת להדליף פרטי מידע רבים מהחקירה בעוד בבית המשפט נטען כי הם חסויים ויכולים לשבש את החקירה. בית המשפט הורה למשטרה לסיים את החקירה עד למחר ואנחנו נעמוד על דרישתנו לשחרורו לביתו. מדובר פה באדם נורמטיבי הדור הצעיר של הכדורגל הישראלי המקרה טראגי מאוד ואני מבקש לשלוח תנחומים למשפחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך