יצרנית השעונים השוויצרית סווטש משיקה

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש משיקה: קולקציית שעונים בהשראת הטרנד המטאלי, ציורי קנבס וצבעי הניאון
יצרנית השעונים השוויצרית סווטש משיקה
צילום: יח״צ חול

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש, משיקה בימים אלו קולקציית שעונים חדשה ומרעננת לסתיו 2018, המושפעת מאומנות ציורי הקנבס, הטרנד המטאלי, צבעי הניאון וממגמות האופנה הבינלאומיות.

הקולקציה מציגה ליין שעונים טרנדיים לנשים וגברים בסגנון ייחודי של המותג עם השראות אורבניות בשילוב עבודות יד מקומיות, צבעים בהירים עם עיצובים פשוטים בסגנון מאופק לצד עיצובים נועזים ושובבים. בקולקציה מגוון רחב של צבעים בוהקים וחמים כמו: צהוב, כחול רויאל, ורוד, כתום, שחור, חום, מטאלי, לבן, אדום ועוד.

סווטש אוהבת להביא את האומנות

מקור: יח״צ חול

ועושה זאת באמצעות שיתופי פעולה עם מוזיאונים לאומנות בעלי מוניטין בינלאומי היוצרים קולקציה יצירתית ובועטת. לראשונה בתולדות סווטש, יצירות מופת מן האומנות ההיסטורית המשמשות כבסיס לעיצוב ליין השעונים עם נגיעות עכשוויות.      

הקולקציה חושפת אוסף בו הפנטזיה הופכת למציאות ורעיונות מוכרים וידועים מתערבבים עם סטייט אוף מיינד חד המוזיאונים המפורסמים בעולם פתחו את הארכיונים שלהם וסללו את הדרך לבילוי יומיומי של יצירות אמנות היסטוריות. דגמים בצבעי שחור ולבן מתמקדים בעיצוב מהותי של הגלם וטכניקות הברשה מתוחכמות חדשות.

עוד בקולקציה ניתן למצוא השפעות גיאומטריות עם מגוון הדפסי צורות ופסים, שימוש בנצנצים ואבני סברובסקי יקרות על שעונים צבעוניים, סיכות מתערבבות על דנים בעיצוב צעיר ותוסס המושפעות משנות ה-90.

מקור: יח״צ חול

טווח מחירי שעוני סווטש :

החל מ 289 ₪ ועד 839 ₪

הגיע הזמן לזרוח!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך