דרמה: שעה לפני ההתכנסות בבית העלמין – הלוויתה של הנעדרת נדחתה

זמן קצר לפני הלוויתה של הנעדרת טייק טארקו ז"ל ששרידי גופתה נמצאו לאחר ארבעה חודשים, טלפון מהמשטרה הודיע למשפחה שהגופה לא תשוחרר לקבורה והם יאלצו לדחות אותה למועד לא ידוע
דרמה: שעה לפני ההתכנסות בבית העלמין - הלוויתה של הנעדרת נדחתה

דרמה של ממש התחוללה הבוקר, לאחר שמשפחתה של הנעדרת ששרידי גופתה נמצאו לפני כשבוע בבית העלמין בעיר, התבשרה ע"י המשטרה, כי היא מסרבת לשחרר את גופת הנעדרת מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר, זאת למרות שהלוויתה הייתה אמורה להתחיל בשעה זו בבית העלמין בעיר.

הכל החל לאחר שמשפחתה של הנעדרת קבעה ביום ראשון עם הנהלת בית העלמין שהלוויתה תתקיים היום בשעה 12 בצהריים בבית העלמין בעיר, אלא שהבוקר שעה קלה לפני תחילת הלוויה קיבלה המשפחה שיחה מהמשטרה שהודיעה לה שהם לא משחררים את שרידי הגופה לקבורה, ולכן הלוויה חייבת להידחות.

המומים מההודעה הודיעה המשפחה כי הלוויתה תדחה למועד לא ידוע, בכפוף לשחרור הגופה מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר, שמעכבת זאת בגלל שטרם סיימה את חקירתה.

כזכור לפני יותר משבוע נמצאה גולגולת ושרידי גופת אישה בסמוך לבית העלמין בעיר, כוחות משטרה שאספו את הממצאים מהזירה העבירו אותם לזיהוי ולאחר שבוע התברר שהגופה שייכת לנעדרת טייק טארקו ז"ל שעקבותיה נעלמו בחודש מאי האחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך