הסכם פשרה חסר תקדים: מדינת ישראל תפצה תושב אשדוד בסכום של 3 מיליון שקל

עו"ד מאיר הילל טבול מאשדוד הצליח לרשום הישג חסר תקדים במונחים של תביעות נזיקין, לאחר שהוביל הסכם פשרה, שקיבל תוקף משפטי, לפיו תושב העיר, שנחבל בעמוד השדרה בתאונת עבודה, יזכה לקבל מהמדינה פיצוי בהיקף של שלושה מיליון שקל

לא כל יום משרד עורכי דין בארץ מצליח להוביל הסכם פשרה מול המדינה, שמזכה בסופו של תהליך את הלקוח בפיצוי של 3 מיליון שקל. עו"ד מאיר הילל טבול, ממשרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול, ייצג בהליך משפטי את תושב העיר, בתביעת נזיקין רחבת היקף ומשקל. מדובר בעובד שנחבל בעמוד השדרה במהלך עבודתו, ובתחילת הדרך היה חשש כי יזכה לקבל פיצוי כספי מינורי.

ההליך המשפטי "נתקע" בשלב מסוים, ועו"ד הילל טבול הסכים לגשת להליך של פשרה, רק לאחר ששלף נתון משמעותי נוסף, שנתן יתרון בולט ללקוח שלו בשלב הזה. בעקבות הסיטואציה החדשה, הצד השני מיהר לחתום על הסכם הפשרה, שקיבל תוקף משפטי, לפיו המדינה תשלם לתובע פיצוי של 3 מיליון שקל תוך 30 ימים.

עו"ד מאיר הילל-טבול

משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול, נחשב כיום כאחד המובילים במדינה בתביעות נזיקין, וזכה להשתלב ברשימה ארצית של אנשים עסקים ואנשי מקצוע המובילים במדינה, באחד האתרים הכלכליים המובילים במדינה. אתר "דה-מרקר אונליין" עבד מזה תקופה ארוכה על פרויקט רחב היקף, שעסק באנשי ונשות עסקים מעוררי השראה לשנת 2018, שנבחרו בקפידה ע"י מיזם מיוחד של האתר. בפרויקט מככבים כאמור כמה וכמה אנשי עסקים מוכרים ברמה הארצית, חלקם פורצי דרך בתחומים מסויימים.

עו"ד מאיר הילל-טבול ועו"ד איגור גונטמכר התבשרו כי משרדם נבחר לייצג במגזין זה בתור דגל וסימן למצויינות בקטגוריה של משרדי עו"ד.

עו"ד מאיר הילל-טבול אמר לעיתון "המגזין": "אנחנו שמחים מאוד ליטול חלק בפרויקט כזה גדול וחשוב ברמה הארצית, וכמובן שאנו תמיד מציינים את היותנו משרד שפועל בעיר אשדוד. בעיר שלנו יש הרבה מאוד אנשי מקצוע פורצי דרך, שעושים חייל בשורה של נושאים, ובכלל אני שומע שיח חיובי מאוד על העיר שלנו בלא מעט פגישות שאני מקיים עם גורמים כאלה ואחרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך