מכבי אשדוד/באר טוביה פתחה את אימוניה באופן רשמי

המאמן בראד גרינברג הגיע ארצה ואיתו פול סטול והקבוצה פתחה את אימוניה הרשמיים לעונה הקרובה עם סגל מלא. כ-200 אוהדים היו באימון הפתיחה החגיגי. גרינברג: "יודע שיש ציפיות. מעדיף היות בצד עם הציפיות".
מכבי אשדוד/באר טוביה פתחה את אימוניה באופן רשמי
הקבוצה החדשה. (צילום: דודי בוזגלו)

זהו יוצאים לדרך. בארוע חגיגי שמשך כ-200 אוהדים לאולם הקרייה, בינהם חלק מאוד רועש, שעשה הרבה שמח, נפתחו באופן רשמי אימוניה של מכבי אשדוד/באר טוביה, לעונת המשחקים 2018-2019, שתפתח ב-7 באוקטובר מול מכבי ת"א.

הקבוצה אומנם ערכה שני משחקי אימון בהדרכתו של דני גוט עוזר המאמן של מכבי אשדוד/באר טוביה מול מכבי חיפה ומול מכבי ראשל"צ, אבל עם הגעת המאמן בראד גרינברג לארץ מארה"ב, שם שהה בחתונת בנו, נפתחו האימונים הרשמיים.

גרינברג אמר לקהל: "חשוב לנו שתגיעו כמו תמיד. חשוב שתביאו עוד חבר ועוד משפחה או כל אחד אחר. אני רוצה לצאת מחדרי ההלבשה  ולראות אולם מלא. אתם תעשו את המכסימום בזה ואנחנו על המגרש". לעיתונאים אמר: "אני יודע שיש ציפיות גבוהות מאוד מהקבוצה לאחר ההשגים בעונה שעברה. אבל אני מעדיף להיות בצד עם הציפיות ולא בצד שבא להעביר עוד עונה". גם היו"ר ארמונד אסולין אמר בקצרה: "מאחל לנו עונה טובה כמו הקודמת ורוצה לראותכם מגיעים למשחקים שלנו".

משחק ראווה מול ילדי הקט סל (צילום: דודי בוזגלו)

גם פול סטול, שחקן הרכש האחרון, הגיע בשעה טובה וכבר לפני שהכל התחיל הראה מה הוא מסוגל לעשות שנותנים כדור מחוץ לקשת 3 הנקודות עם רצף מטורף של זריקות רצופות ללא החטאה.

הקבוצה ערכה משחק קצר מול קבוצת הקט סל של ילדי אשדוד ואחר כך התפנתה לצילומים וחתימות עם אוהדי הקבוצה שירדו לפרקט. את טקס הצגת הקבוצה הנחה נדב אלחרר ולקול עידוד הדולפינים הזמין נדב את יו״ר הקבוצה ארמונד אסולין, את ההנהלה והשחקנים שפותחים עונה ראשונה בצהוב של אשדוד. כמו שזה היה נראה האווירה בהחלט מעודדת והשחקנים נראים מחוברים. נותר רק לראות מה יקרה על לוח התוצאות החל מה-7 באוקטובר.

גרינברג וסטול. אחרונים להגיע (צילום: דודי בוזגלו)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך