אחרי 7 חודשים גדי קינדה חזר: "חיכיתי לזה המון זמן"

הקשר שנעדר עקב פציעה, שולב במהלך משחק התיקו 1:1 מול רעננה ובלט במשחק. שביעות רצון מצבירת הנקודות. מילבסקי: "אני חושב שתיקו זו תוצאה הולמת כי הם היו טובים יותר במחצית הראשונה ואנחנו בשנייה".
אחרי 7 חודשים גדי קינדה חזר: "חיכיתי לזה המון זמן"
גם קינדה בחוגגים. גדי קינדה משמאל חזר לשחק. (צילום: טל אקוקה)

לאחר 7 חודשים של העדרות נכנס בדקה ה- 74 גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד. קינדה נעדר כל התקופה הזו בגלל פציעה ובקבוצה חיכו זמן רב לחזרתו. זה קרה במוצ"ש במשחק התיקו מול רעננה. קינדה שיחק מעל 15 דקות ובלט בדקות בהן שיחק ואף היה מעורב בשער השיוויון כשמסר את הכדור לטום בן זקן שבישל את השער לאיבנצ'יץ'.

השחקן עצמו לא רצה להתראיין לכלי התקשורת ואמר בקצרה: "חיכתי לזה המון זמן. מקווה לעזור לקבוצה כמה שיותר. כיף לחזור". קינדה יחזור לאיטו לכושר משחק כשהמטרה להביאו כמה שיותר מהר להרכב הראשון.

שביעות רצון מקצב צבירת הנקודות של הקבוצה שצברה עד כה 7 נקודות מתוך 12 אפשריות כשבמחזור הרביעי בעונה שעברה היתה לקבוצה נקודה אחת בלבד. אומנם בקבוצה אמרו כי רעננה הייתה טובה יותר במחצית השנייה, אבל העובדה שהקבוצה ידעה לחזור אפילו בדקה ה-88, מלמדת על היכולת שלה כקבוצה. מילבסקי יחליט בקרוב לגבי ברונו איביה שנבחן בקבוצה ומעמד לתפקיד הבלם/קשר אחורי.

המאמן בובי מילבסקי: "אמרתי במחצית שאני מאוכזב מהיכולת שלנו במחצית הראשונה, עשינו כמה שינויים לקראת הסיום וב-20 הדקות האחרונות שיחקנו טוב. הגענו לשלושה או ארבעה מצבים טובים מאוד. אני חושב שתיקו זו תוצאה הולמת כי הם היו טובים יותר במחצית הראשונה ואנחנו בשנייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך