פיני עייש סיים את תפקידו באדומים אשדוד

זה היה צפוי. אדומים אשדוד הודיעו על סיים עבודתו של המאמן פיני עייש לאחר מחזור ליגה אחד. בהודעת המועדון לאוהדים נכתב בין היתר: "לך לך בגאווה בדרכך הצנועה כי השארת אחרייך בית לתפארת!!". עמוס וזאנה עזורו יעמוד כנראה על הקווים מול נורדיה בשבת. דוד רביבו עשוי להתמנות לתפקיד בהמשך. גם גילי לנדאו הוזכר.
פיני עייש סיים את תפקידו באדומים אשדוד

לא שזה הפתיע מישהו. אדומים אשדוד הודיעו היום כי המאמן פיני עייש לא ימשיך בתפקידו, מחזור אחד מפתיחת העונה. מי שיעמוד על הקווים במשחק בשבת מול נורדיה, הוא כל הנראה העוזר עמוס וזאנה. דוד רביבו עשוי להתמנות לתפקיד בהמשך או להיות חלק מהצוות המקצועי. גם שמו של גילי לנדאו עלה.

בהודעת המועדון לאוהדים נמסר: "אומרים שכל סוף הוא התחלה חדשה. "אוהדים יקרים..אחרי שנתיים קסומות בהם החל המסע שלנו יחד עם הרב חובל המוערך פיני עייש שהביא למועדון הצלחות רבות בצד הניהולי המקצועי והחשוב ביותר האנושי "האדם לפני השחקן", האיש אשר עיצב לנו את פני המועדון.היום מגיע סוף עידן!

במשך 2 עונות בהם פיני עייש עמד בכל היעדים שהצבנו לו ברמה הגבוהה ביותר ושבר כל שיא ונתון אפשרי, אשר ייכתב בספרי ההיסטוריה של המועדון כמאמן המוצלח ביותר בתולדות המועדון: 60 משחקים מתוכם 52 ניצחונות 7 תיקו הפסד 1. ( 2 הפסדים במסגרת גביע המדינה)

פיני היקר.. בזכותך היום מועדון האדומים הולך בראש מורם בגאווה כאחד המועדונים הגדולים והמוערכים בארץ. לצד כל הנתונים המדהימים האלה בהחלטה לא קלה אך משותפת של כל הצדדים, ההנהלה יחד עם פיני עצמו אנו נאלצים היום להודיע על סיום כהונתו של המאמן פיני עייש במדי הפועל אדומים ודרכנו נפרדות אך לא מתנתקות ואנו בטוחים שעוד ניפגש בהמשך.

כמו בכל ארגון חזק גם אצלנו הוחלט על תהליך ארגון מחדש של כל המחלקות במועדון ויחד עם ברכתו החמה של פיני אנו בטוחים שהכל לטובת עתיד המועדון!! לסיכום רצינו להגיד לך בשם כל הנהלת האדומים השחקנים והאוהדים ….תודה לך רב החובל שלנו, תודה לך פיני! ♥️לך לך בגאווה בדרכך הצנועה כי השארת אחרייך בית לתפארת!!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך