שר התחבורה בראיון בלעדי לרדיו 'אשדוד אונליין LIVE' על פרויקט ה- reway

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ושר התחבורה ישראל כץ חנכו היום את השלב השני בפרויקט היוקרתי reway, והתראיינו לאחק טקס מרשים לרדיו אשדוד אונליין
שר התחבורה בראיון בלעדי לרדיו 'אשדוד אונליין LIVE' על פרויקט ה- reway

שר התחבורה ישראל כץ השתתף היום בטקס חניכת תחנות האוטובוס המתקדמות של פרויקט reway, סיום השלב הראשון של העבודות, וחניכת השלב השני שיתמקד בתשתיות ושבלי אופניים.

בסיום הטקס בו נאם לאחר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הגיעו שר התחבורה ישראל כץ וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לראיון בלעדי באולפן הפתוח של רדיו אשדוד אונליין live, שהעביר שידור חי מהטקס.

שר התחבורה הסביר למגיש שי מלול על החשיבות והכדאות של הפרויקט המיוחד בעיר, תוך כדי שהוא מוסיף את ההישגים של העיר בכל נושאי התחבורה מרכבת חדשה דרך הנמל החדש ועד פרויקט ה- reway, שלדבריו יהיה ספינת הדגל של העיר בארץ.

שר התחבורה שיבח גם את ראש העיר שישב לצידו על האומץ הרב, והעקשנות לעשות את הפרויקט בעיר אשדוד, לאחר השיח שהיה תחיחה סביבו, ולדבריו התוצאות המרשימות ממליכות את ראש העיר לעוד קדנציה אחת לפחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך