"הצלתם אותנו, לא היה לנו מה לאכול בחג"

גמ"ח "חסדי מאור מאיר", המשיך כמו בשבע השנים האחרונות לחלק סלי מזון לראש השנה. השנה חילק הגמ"ח 150 סלי מזון,שמעון בן שמעון, מנהל הגמ"ח שנוסד לזכרו של בנו מאיר מאור ז"ל, פונה לציבור: "אני פונה בקריאה לכל המעוניינים לעזור ולתרום לגמ"ח, כדי שנוכל להמשיך לשמח את עם ישראל גם בחגים הבאים עלינו ולקראתנו לטובה"
"הצלתם אותנו, לא היה לנו מה לאכול בחג"

גם השנה המשיך גמ"ח "חסדי מאור מאיר" להכניס שמחה בראש השנה למשפחות רבות באשדוד, אשר קצרה ידן מלהשיג ארוחה חמה וחגיגית לבני ביתן. במילים אחרות, סלי המזון שזו השנה ה-7 שמחולקים, גרמו למשפחות שזכו לקבל לחגוג את ראש השנה כשעל שולחנם מונח מזון עשיר. מי שעזרו בהכנת סלי המזון הם תלמידים שהתנדבו לכך מביה"ס מקיף ד'.

גמ"ח "חסדי מאור מאיר", הנקרא ע"ש מאור מאיר ז"ל, שנפטר בגיל 16 בתאונת דרכים והיה תורם בסתר למרות גילו הצעיר, דבר שהתגלה רק לאחר שנפטר, שימח 150 משפחות וגם אברכים אשר קיבלו סל מזון עשיר בכל מצרכי החג. אמא מאחת המשפחות הודתה למנהל הגמ"ח שמעון בן שמעון, אביו של מאור מאיר ז"ל ואמרה: "בזכות הגמ"ח אני ומשפחתי יכולים לקיים את החג בשמחה ובכבוד".
משפחה אחרת שלחה הודעת תודה וכתבה: "גמ"ח 'חסדי מאור מאיר' הציל אותנו, לא היה לנו במה לעשות את החג. תודה רבה לכם".

שמעון בן שמעון: "בהזדמנות זו גמ"ח 'חסדי מאור מאיר' רוצה להודות לכל התלמידים ממקיף ד' שסייעו בהכנת סלי המזון. אני ממשיך בקריאה לכל המעוניינים לעזור ולתרום לגמ"ח, כדי שנוכל להמשיך לשמח את עם ישראל גם בחגים הבאים עלינו ולקראתנו לטובה. ברכת גמר חתימה טובה לכל התורמים ולכל עם ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך