תום מונד נטש את האימון בשני

קשרה של הקבוצה שכבר חזר לאימונים מלאים נטש במהלך האימון לפני כיפור בגלל כאבים במפשעה. אווסו סיפר כי התמוטט בתום המשחק מול באר שבע, בעקבות מרפק שספג מג'ון אוגו במהלך המשחק. אווירה מצוינת בקבוצה לקראת המשחק מול רעננה בשבת.
תום מונד נטש את האימון בשני
מונד ופיזיוטרפיסט הקבוצה אורי ביינרט לאחר שיצא מהאימון

אווירה נהדרת באימון מ.ס אשדוד שלפני צום יום הכיפורים. מאמן הקבוצה בובי מילבסקי אמר בתום האימון: "זו אווירה של קבוצה, של יחד. זה מה שעושה את הקבוצה טובה".

מה שהעיב על האווירה באימון לקראת המשחק מול רעננה בשבת (איצטדיון ר"ג, 18.45), היה נטישתו של תום מונד קשר הקבוצה את האימון. מונד שסבל מבעיה במפשעה חזר לאחר תקופה ארוכה לאימונים מלאים ואפילו היה בסגל הקבוצה במשחק מול באר שבע בשבת שעברה. מונד חש כאבים במפשעה במהלך האימון וישב עד לסיומו בצד.

אווירה נהדרת. אימון מ.ס אשדוד.

מי שחזר להתאמן כרגיל הוא לאונרד אווסו, שחקנה הניגרי של אשדוד. אווסו סיפר כי התפנה לבית החולים לא בגלל אפיסת כוחות כמו שחשבו חלק, אלא שבמהלך המשחק מול באר שבע הוא ספג מרפק מג'ון אוגו שחקן האלופה. אווסו לא טען כי הדבר נעשה בכוונה, אלא במהלך המשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך