ראש הממשלה: "מתנגד לקיצור עונשם של המעורבים ברצח הדס מלכא ז"ל"

ראש הממשלה נתניהו הודיע כי הוא מתנגד למהלך קיצור עונשם בשליש של מסיעי רוצחי הדס מלכא ז"ל. אחד מהם כבר שוחרר. בחשבון הטוויטר שלו כתב נתניהו:"הדבר יוכרע בתהליך משפטי בזמן הקרוב". עונשם של הפלסטינים קוצר בשליש. משפחת מלכא פנתה בבקשה למנוע את קיצור העונש. המשפחה: "מבקשים בכל לשון של בקשה להתחשב ברגשותינו".
ראש הממשלה: "מתנגד לקיצור עונשם של המעורבים ברצח הדס מלכא ז"ל"
הדס מלכא ז"ל/

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא מתכוון לאפשר את קיצור עונשם של מסיעי רוצחי הדס מלכא ז"ל. בחשבון הטוויטר שלו כתב נתניהו:  "אני מתנגד בתוקף לקיצור עונשם של המעורבים ברצח של הדס מלכא ז״ל. הדבר יוכרע בתהליך משפטי בזמן הקרוב".

כזכור ועדת השחרורים החליטה לקצר את עונשם של שני פלסטינים שהסיעו את המחבליםשרצחו את לוחמת מג"ב הדס מלכא ז"ל. לפי הפרסום, אחד הפלסטינים, תושב מזרח ירושלים נידון ל-14 חודשי מאסר ועונשו קוצר בשליש. הפרקליטות ביקשה לעכב את שחרורו כדי לשקול אם לערער עליו לבית המשפט המחוזי.

במקרה השני המצב גרוע יותר. הוא כבר שוחרר. הפלסטיני השני, תושב הגדה המערבית, נידון ל-16 חודשי מאסר אך שוחרר לפני שלושה חודשים לאחר שעונשו קוצר בשליש. לפי חברת החדשות, משפחת מלכא פנתה לפרקליטות ולשירות בתי הסוהר בבקשה למנוע את קיצור עונשם של השניים.

משפחה מלכה טוענת על פי הפרסומים, כי שחרורו של הראשון נעשה ללא ידיעתה. המשפחה שיגרה מכתבה לוועדה: "מבקשים בכל לשון של בקשה להתחשב ברגשותינו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך