שריפה פרצה לפנות בוקר במחסן בבניין בגלל אופניים חשמליים

השריפה ארעה בתוך מחסן בקומת קרקע של בניין ברחוב חשוון באשדוד. הסיבה, סוללה של אופניים אופניים חשמליים שחוברה לטעינה והונחה על ספה וגמרה לשריפה ולנזק למחסן שמכיל ציוד של דיירי הבניין. במכבי האש מבקשים לפעול על פי הנחיות הבטיחות בכל הנוגע לטעינת אופניים חשמליים.

אופניים חשמליים הם כלי מסוכן. אבל מסתבר שהם מאוד מסוכנים גם אם הם לא על הכביש.

צוותי כיבוי מתחנת אשדוד פעלו הבוקר, שלישי, בשעה  05:45 בשריפה בתוך מחסן בקומת קרקע של בניין ברחוב חשוון באשדוד. לוחמי האש אשר הגיעו למקום זיהו עשן שיוצא מתוך המחסן ומיד פעלו לפריצת המחסן וזיהוי המוקד.

לאחר כיבוי השריפה זיהו הצוותים כי מדובר בסוללה של אופניים אופניים חשמליים שמחוברת לטעינה ומונחת על ספה וגרמה לשריפה ולנזק למחסן שמכיל ציוד של דיירי הבניין.

במכבי האש מבקשים לפעול על פי הנחיות הבטיחות בכל הנוגע לטעינת אופניים חשמליים: לקנות סוללת ליתיום תקנית בלב, לטעון את האופניים החשמליים תחת השגחה בלבד ולא לטעון את האופניים החשמליים בקרבת חומרים דליקים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך