מרגש: ההורים שאיבדו את בנם על גג בניין באשדוד משמחים ילדים חולים

הוריו של גיא ז"ל עברו יחד עם חוקרי המשטרה ונציגי בית החולים בין מחלקות אשפוז הילדים וחילקו להם מתנות- צעצועים שנרכשו לזכרו על ידי תלמידי בית הספר בו למד
מרגש: ההורים שאיבדו את בנם על גג בניין באשדוד משמחים ילדים חולים

מעט יותר משנה לאחר שבנם בן ה-15 התחשמל למוות על גג בניין בעיר אשדוד עת שיחק עם חבריו במקום, יצאו הוריו של גיא שטיינפאייר זכרונו לברכה יחד עם חוקרי תחנת המשטרה באשדוד לשמח ילדים המאושפזים בביה"ח "אסותא" וחילקו להם צעצועים אותם רכשו תלמידי ביה"ס בו למד גיא ז"ל. "היה מרגש, לא נותרה עין אחת יבשה", סיפרו חוקרי המשטרה שנטלו אתמול חלק בביקור.

אתמול (16.9) הגיעו חוקרי תחנת המשטרה בעיר אשדוד, כשהם מלווים את לני ואלכס, הוריו של גיא ז"ל שהתחשמל למוות בעת שאחז בעמוד תאורה המוצב על גג בניין בעיר אשדוד כששיחק עם חבריו במקום, אל בית החולים "אסותא" בעיר שם הצטרף לביקורם מנהלו האדמיניסטרטיבי של ביה"ח, מר שלמה עמיר.

במהלך ביקורם, עברו הוריו של גיא ז"ל יחד עם חוקרי המשטרה ונציגי בית החולים בין מחלקות אשפוז הילדים וחילקו להם מתנות- צעצועים שנרכשו לזכרו על ידי תלמידי בית הספר בו למד. במכתב תודה מרגש שכתבה האם נלי לשוטרים ציינה- "אני רוצה להודות לכל אחד ואחד שהשתתף היום באירוע, שלקח חלק קטן של כאב שלי, והחזיר לי אהבה ושלווה".

בתאריך 9.7.17 בשעות אחר הצהריים עלה גיא ז"ל יחד עם מספר מחבריו אל גג בניין ברחוב אקסודוס באשדוד. בשלב מסוים, ומסיבה הנמצאת בשלב זה עדיין בחקירת המשטרה, התחשמל גיא וחרף מאמצי כוחות הרפואה שהגיעו למקום נקבע מותו. חבריו הרבים לספסל הלימודים במקיף א' באשדוד ערכו במהלך השנה יריד לזכרו בו נמכרה מרכולתם ובכסף שנאסף ומאחר וידעו כי אהב מאוד רכבי צעצוע, רכשו עשרות צעצועים שנמסרו לידי משפחתו של חברם גיא ז"ל.

במסגרת חקירת האירוע נפגשו לא אחת הוריו של גיא עם חוקרי המשטרה על מנת להתעדכן אודות החקירה. באחת הפגישות לאחרונה, סיפרה אמו נלי לקצין החקירות על המחווה אותה עשו חבריו של בנה המנוח. כבר בפגישה זו קרמה עור וגידים המחשבה להמשיך את ה"מעשה הטוב" של חבריו ולתרום את עשרות הצעצועים. קצין החקירות יחד עם חוקריו ביצעו את התיאומים הנדרשים אל מול בית החולים "אסותא" באשדוד ואתמול, כאמור, הוצאה תוכנית זו אל הפועל. אתמול במהלך שעות הבוקר הגיעו השוטרים אל בית הוריו של גיא ז"ל ואספו אותם יחד עם השקיות העמוסות במתנות ונסעו יחדיו אל בית החולים. שם קיבל את פניהם מר עמיר ואנשיו וסייר עמם בין מחלקות הילדים השונות, לרבות מחלקת טיפול נמרץ ילדים. עשרות צעצועים חולקו על ידי ההורים הכאובים והנרגשים ועל ידי השוטרים לילדים המאושפזים, פעילות מרגשת לזכרו של המנוח.

צילום תמונות: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך