2 חשודים הגיעו למטה הבחירות של ד"ר לסרי ואיימו פיזית על פעילה

עליית מדרגה חמורה ביותר התרחשה אתמול בבמטה של ראש העיר, לאחר ששני גברים הגיעו למקום והחלו לאיים פיזית על אחת הפעילות הבולטות במטה של ד"ר יחיאל לסרי, לטענת עדי ראייה רק המשטרה מנעה עימות פיזי במקום
2 חשודים הגיעו למטה הבחירות של ד"ר לסרי ואיימו פיזית על פעילה

אם עד כה חשבנו שהשיח ברשתות החברתיות הוא בגבול הסביר, ולא יקרה משהו בלתי סביר, שיגרור אנשים לאלימות מילולית ופיזית, כנראה שטעינו, זאת למרות אזהרות חוזרות ונשנות שהדבר עלול לקרות בכל יום שעובר והשיח ברשת מתדרדר.

אמש נחצו כל הקווים האדומים האפשריים, לאחר ששני גברים הגיעו למטה הבחירות של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, והחלו לאיים על אחת הפעילות היותר בולטות במטה של מפלגת 'אשדוד התנופה', כאשר לדברי אנשים שנכחו במקום האיומים כמעט הפכו לפיזים, ורק המשטרה שהגיעה למקום, עצרה את העניין מלגלוש למקומות כאלה.

בכיר במפלגה טען בשיחה עם אתר 'אשדוד אונליין' זוהי פעם ראשונה שאנשים תופסים אומץ ומגיעים עד אליך למטה שלך ומאיימים עליך שירימו ידיים, ועוד על אישה, איזה שפל נמדרגה, לאן עוד רוצים להגיע".

עוד טענו במפלגה כי האנשים הללו מוכרים לציבור, וידוע לאיזה מפלגה בעיר הם שייכים, אך כרגע העניין נמצא ביידי המשטרה, והפרטים יפורסמו רק לאחר שיתאפשר זאת על ידם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך