ד״ר לסרי: ״אלפי זוגות צעירים יוכלו לרכוש דירה באשדוד במחיר סביר״

ראש העיר: "פותחים את השנה עם פרויקט פינוי בינוי לצעירים שיוצא לדרך ומחדש את הרובעים הוותיקים. זו בשורה גדולה עבור צעירי העיר ועבור הרובעים הוותיקים שייזכו להתחדשות ומתיחת פנים. יצאנו לדרך".
ד״ר לסרי: ״אלפי זוגות צעירים יוכלו לרכוש דירה באשדוד במחיר סביר״

ד"ר יחיאל לסרי יצא היום, ראשון בבשורה לזוגות הצעירים בעיר, בשורה שיש בה אופטימות רבה לעתיד הקרוב.

ד" לסרי: "כבר הבנתם – אנחנו ממשיכים לעבוד: פותחים את השנה עם פרויקט פינוי בינוי לצעירים שיוצא לדרך ומחדש את הרובעים הוותיקים. בהמשך להסכם הגג על קרקעות המדינה, עם 30,000 יחידות דיור לזוגות צעירים, אישרנו גם כ- 5,000 יחידות דיור נוספות ברחבי העיר, במסגרת התחדשות עירונית, בתוכניות תמ״א 38 ופינוי בינוי".

 

ד"ר לסרי המשיך: "למרות שמדובר בקרקע פרטית, דאגנו לשריין לזוגות צעירים 40% דירות קטנות עד 75 מ"ר. כך שמתוך 5,000 יחידות דיור חדשות שייבנו עד שנת 2025, 2,000 יחידות דיור מיועדות לצעירים בעיר.זו בשורה גדולה עבור צעירי העיר שיוכלו לרכוש דירה במחיר סביר ובאיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר, ועבור הרובעים הוותיקים שייזכו להתחדשות ומתיחת פנים. יצאנו לדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך