המשטרה עצרה אשדודי שהשתולל ואיים על רופאים בקופת חולים בעיר

דקות ארוכות של מתח ופחד עברו היום על הצוות הרפואי של קופת החולים מאוחדת שברובע ד', לאחר שתושב העיר השתולל ואיים להעות אותם בעקבות סירובם לקבלו לטיפול, המשטרה עצרה אותו והוא שוחרר ע"י ביהמ"ש
ניידת משטרה בעיר אשדוד

תושב אשדוד (39) נעצר ביום שישי לחקירה במשטרה לאחר שהחל מאיים על עובדת מרפאת קופת חולים. בסיום חקירתו הוא נכלא והובא בפני בית משפט בבקשה להאריך מעצרו אך שוחרר בתנאים למעצר בית.

שוטרי הסיור הוזעקו ביום שישי בשעות הבוקר אל מרפאת קופת חולים ברחוב זלמן ארן בעיר אשדוד לאחר שהתקבל דיווח על אדם שמשתולל ומאיים במקום על הצוות הרפואי. השוטרים שהגיעו במהרה, פגשו בצוות הרפואי ובחשוד שנותר במקום.

לאחר תשאול קצר על שארע עלה כי החשוד הגיע למרפאה באיחור של כ-40 דקות ולטענת הצוות הרפואי החשוד החל מאיים עליהם לאחר שדרישתו להיכנס ללא המתנה לטיפול רפואי לא נענתה.

החשוד עוכב אל תחנת המשטרה לצורך חקירה שבסיומה נכלא והועבר לבית המשפט בבקשה להאריך מעצרו. בדיון בבימ"ש הוחלט לשחררו בתנאים מגבילים למעצר בית בן מספר ימים.

מהמשטרה נמסר- "נמשיך לפעול בנחישות למול הטלת מורא כלפי כל אדם וצוותים רפואיים בפרט, בכדי להגביר את תחושת הביטחון של כל אזרח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך