עו"ד יניב אהרון שוקל לפרוש מהמירוץ למועצת העיר

ראש רשימת 'אנחנו אשדוד' המתמודד על מקום במועצת העיר התראיין היום לתכנית הבוקר של רדיו אשדוד אונליין, ואמר את הדברים לא לפני שהודיע לראשונה על תמיכתו במועמודתו של ראש העיר לסרי לקדנציה נוספת
עו"ד יניב אהרון שוקל לפרוש מהמירוץ למועצת העיר

עו"ד יניב אהרון העומד בראש רשימת "אנחנו אשדוד" למועצת העיר התארח היום בתכנית הבוקר של שי מלול ברדיו אשדוד אונליין לייב, ושוחח על ההכנות לקראת הבחירות לרשות המקומית עם שי מלול וח"כ לשעבר יורם מרציאנו ששימש מראיין אורח באולפן.

עו"ד יניב אהרון הפתיע את הנוכחים לאחר שאלה של המראיין נוכח הביזיון שחווים אלה שמתמודדים ולא עוברים את אחוז החסימה, אהרון אמר כי בקרוב הוא יערוך סקר, בכדי לבדוק את מצבו בקרב המצביעים באשדוד, ולאחר מכן יקבל החלטה האם לפרוש מהמירוץ ולהתחבר עם סיעה אחרת, זאת במטרה לא לאבד קולות יקרים שילכו לפח.

יניב אהרון גם הודיע הפעם הראשונה לתומכיו, כי הוא תומך במועמדותו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לקדנציה נוספת, זאת לאחר גל שמועות אחר שהתפזר לאחרונה סביב העניין.

כזכור, בעבר פרסמנו כי שחקן חדש אך מוכר הצטרף אל הזירה הפוליטית המקומית, ובכוונתו להתמודד על מקום במועצת העיר. עו"ד יניב אהרון (36), העומד בראש משרד עורכי דין ושימש בעבר, בשנים 2010-2013, כעוזר לראש העיר ומתאם תשתיות והנדסה בלשכה, הקים את רשימת "אנחנו אשדוד".

עו"ד אהרון גדל באשדוד והקים בה משפחה. הוא סיים את לימודיו במקיף ו', שירת כמפקד בחיל התותחנים, ולאחר מכן כמפקד צוות על גדוד במילואים. כמו צעירים רבים אחרי הצבא, הוא עבד תקופה מסוימת כברמן בפאב בעיר, ולאחר מכן סיים תואר ראשון במשפטים ותואר שני במינהל עסקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך