מרוץ לזכרו של יוחאי אלקיים ז"ל – גם אורי ששון מזמין אתכם – צפו

בני משפחתו, חבריו ומוקירי זכרו של יוחאי אלקיים ז"ל, שטבע בעת שהציל אישה מטביעה, בחוף המצודה, החליטו להנציח את זכרו במרוץ שיישא את שמו. המרוץ ייערך ב-25.9. גם המדליסט האולימפי מאולימפיאדת ריו, אורי ששון, נרתם - צפו.
מרוץ לזכרו של יוחאי אלקיים ז"ל - גם אורי ששון מזמין אתכם - צפו

מרוץ "אושפיזין" לזכרו של יוחאי אלקיים ז"ל.

בני משפחתו, חבריו ומוקירי זכרו של יוחאי אלקיים ז"ל, שטבע בעת שהציל ממות אישה שהחלה לטבוע  בחוף המצודה, החליטו להנציח את זכרו של  על ידי מירוץ בסוכות שישא את שמו – "מירוץ אושפזין". המרוץ ייערך ב-25.9 חול המועד סוכות וייצא מחניון אגד בכניסה הדרומית לאשדוד. המרוץ יהיה למרחק של 6 קילומטרים.

גם אורי ששון המדליסט האולימפי של ישראל בג'ודו מאולימפיאדת ריו, נרתם למשימה והוא מזמין אתכם להשתתף בה. בין היתר אמר ששון: "מי שלא מכיר יוחאי הוא גיבור. סיכן את חייו לטובת הזולת..זה סיפור גבורה וחשוב להגיע ולכבד את היום הזה". ששון הוסיף: "רק להכנס לחופים מוכרזים זו הבקשה של המשפחה, זו גם הבקשה שלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך