מכבי אשדוד/ב.ט ניצחה במשחק אימון את מכבי חיפה

לנדון מילבורן, הצטיין עם 19 נקודות במשחק הניצחון 85:78. .ללא בראד גרינברג על הקווים שנמצא עדיין בחו״ל לרגל חתונת בנו וניהול משחק מצויין של דניאל גוט הצליחה אשדוד להראות ניצוצות מהיכולת שמחכה לנו העונה.
מכבי אשדוד/ב.ט ניצחה במשחק אימון את מכבי חיפה
צילום: דוד קקון

משחק אימון ראשון, ניצחון ראשון. מכבי אשדוד/באר טוביה, גברה על  היורדת הטריה לליגה הלאומית מכבי חיפה, במשחק האימון ראשון לעונת המשחקים 2018/19  בתוצאה 85:78.

עם דני גוט על הקווים התייצבה מכבי אשדוד באר טוביה למשחק אימון מול הירוקים מחיפה שמגיעים היישר מהליגה הלאומית אחרי עונה רעה מאוד בליגת העל עם הרכב לא רע בכלל ועם כוונות משמעותיות לחזור לבמה הראשונה של הכדורסל הישראלי.

לנדון מילבורן

.ללא בראד גרינברג על הקווים שנמצא עדיין בחו״ל לרגל חתונת בנו וניהול משחק מצויין של דניאל גוט הצליחה אשדוד להראות ניצוצות מהיכולת שמחכה אולי העונה.

לנדון מילבורן, הצטיין עם 19 נקודות וג׳ייק פמברטון עם 11 אותתו על כוונות רציניות, ללא פול סטול וליס שושי שטרם נחתו לא התקשו הצהובים לנצח ב-20 הפרש, המשחק שמוגדר כמשחק אימון לכל דבר היה ללא נוכחות קהל והוא נועד בעיקר לטובת חיבור הקבוצה ועבודה על תירגולי הרכב.

גוט על הקווים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך