חושבים לקנות כרטיס לאירווזיון? תחשבו שוב

מתקן האירוח בביתן 2 במרכז הירידים בתל אביב מכיל רק 10,000 מקומות ורק 4,000 כרטיסים יצאו לקהל הרחב.
חושבים לקנות כרטיס לאירווזיון? תחשבו שוב

האירווזיון יתקיים בארץ בחודש מאי, בתל אביב. מי מכם שחושב לרכוש כרטיס לאירוע המפואר שנערך בישראל בפעם האחרונה לפני 20 שנה, שיחשוב שוב. לא נראה כי יישארו כרטיסים לקהל.

שני חצאי הגמר צפויים להתקיים במרכז הירידים בתל אביב ב-14 וב-16 במאי 2019, בעוד שאירוע הגמר הגדול יערך ב-18 במאי. ככל הנראה רכישת הכרטיסים לאירועים תתאפשר החל מדצמבר.

אבל ויש אבל גדול. גולשים רבים טוענים בפלטפורמות השונות ( טוויטר , פייסבוק ) כי מתקן האירוח בביתן 2 מכיל רק 10,000 מקומות ורק 4,000 כרטיסים יצאו לקהל הרחב. באחד הפוסטים נרשם: " איך בעיר כמו תל אביב אין מתקן אירוח אחד שיכול להכיל כמות סבירה להופעות בין לאומיות ? "

בפוסט נוסף נרשם :" המדינה שלנו שמתיימרת להיות מודרנית ומושכת תיירים לא מסוגלת להקים בשנה מתקן ראוי לאירוע בסדר גודל כזה בזמן שמדינות קטנות ועניות יותר הקצו משאבים רבים לטובת האירוע".

גולשים רבים בנוסף מודאגים גם ממחירי הכרטיסים שיכולים להגיע למאות יורו ואם יפלו לידי ספסרים המחיר יזנק בעוד מאות אחוזים וגיעיו למחירים לא הגיוניים ומופקעים.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך