אסותא אשדוד: השר יובל שטייניץ ביקר בבית החולים

ביקור הצטרף ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי ויו״ר אסותא, פרופ׳ שוקי שמר. השר: ״אני נרגש לראות איך חזון קרם עור וגידים והפך למציאות שמשפיעה על חייהם על מאות אלפי תושבים באזור. אני מברך את כל הנוגעים בדבר, בראשם ראש עיריית אשדוד, דר' יחיאל לסרי, ויו"ר אסותא, פרופ' שוקי שמר, שפעלו ללא לאות להקמתו של בית חולים מתקדם לתפארת״.
אסותא אשדוד: השר יובל שטייניץ ביקר בבית החולים

שר האנרגיה, יובל שטייניץ, ביקר בחמישי בבית החולים אסותא אשדוד. לביקור הצטרף ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי שביחד עם יו״ר אסותא, פרופ׳ שוקי שמר, העלו נשכחות מתחילת דרכם המשותפת לפני כ-6 שנים כשבית החולים היה עדיין בשלב החזון.

השר שטייניץ, ערך סיור בחדר המיון ובמחלקות השונות, השר התרשם מאוד מאנשי צוות בית החולים, מהיחס החם למטופלים ומהמבנה היפה של בית החולים.

״אני נרגש לראות איך חזון קרם עור וגידים והפך למציאות שמשפיעה על חייהם על מאות אלפי תושבים באזור. אני מברך את כל הנוגעים בדבר, בראשם ראש עיריית אשדוד, דר' יחיאל לסרי, ויו"ר אסותא, פרופ' שוקי שמר, שפעלו ללא לאות להקמתו של בית חולים מתקדם לתפארת״.

פרופ׳ שמר הודה לשר שטייניץ ואמר, ״ההחלטה שלך על הקמת בית חולים, היא החלטה היסטורית שתזכר גם עוד 200 שנה, היא מסוג הדברים שמשנים מציאות. בזכות בית החולים הממוקם בעיר, ניצלים חייהם של אנשים. אנשים, שנסיעה של עוד 5 דקות הייתה עולה בחייהם, זה דבר ענק ולא נתפס״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך