רייכרט: "אנחנו לא הולכים לוותר על שום משחק"

"השחקנים שלי יגיעו לעשות הכל כדי לבוא מוכנים ולעשות את המקסימום בכדי להוציא תוצאה טובה. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו, לתת את הכל על המגרש, להוציא תוצאה חיובית", כך אמר בובי מילבסקי מאמנה של מ.ס אשדוד לקראת המשחק מול האלופה הפועל באר שבע במוצ"ש (20.30, הי"א).
רייכרט: "אנחנו לא הולכים לוותר על שום משחק"
מילבסקי ורייכרט במסיבת העיתונאים.

במוצאי שבת (20.30) תגיע האלופה לאיצטדיון הי"א. באשדוד יודעים שקל זה לא יהיה. במסיבת העיתונאים בה נטלו חלק המאמן בובי מילבסקי והקשר בן רייכרט התייחסו למשחק ולסיכויי הקבוצה.

מילבסקי: ״כל משחק הוא לא קל, כל משחק הוא קשה. אם אתה לא עובד ועושה את המאה אחוז שלך על המגרש אז כל משחק הוא יהיה קשה יותר בשבילך. השחקנים שלי יגיעו לעשות הכל כדי לבוא מוכנים ולעשות את המקסימום בכדי להוציא תוצאה טובה. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו, לתת את הכל על המגרש, להוציא תוצאה חיובית, נכון שלא עשינו דברים טובים במשחק הקודם אבל אנחנו ננסה לשפר לפחות חלק במשחק בשבת נגד באר שבע. אם לא נאמין שאפשר לנצח, לא נוכל להיות תחרותיים בליגה הזאת ובכלל בספורט״.

מילבסקי התייחס לרכש האחרון של באר שבע: ״שמעתי על השינויים של באר שבע אבל כל משחק זה משחק שונה זאת אומרת שאנחנו מוכנים לשחק את המשחק שלנו ואנחנו נהיה מרוכזים בעצמנו. אם לא נאמין שיהיה בסדר, לא יהיה בסדר״.

ייתכן כי גדי קינדה יהיה בסגל הקבוצה לאחר זמן ארוך בו נעדר, בגלל פציעה: ״אני שמח שגדי חזר להתאמן איתנו, נראה היום במשחקונים איך הוא יהיה ואז לפי זה נחליט. אנחנו נרצה לשתף אותו בצורה כזו שנוכל להשתמש בו לכל העונה״.

מילבסקי: "באים לנצח כל משחק". עם רייכרט משמאל.

בן רייכרט יודע שהמשחק הוא הזדמנות להויכח את עצמו: " כולם יודעים שמשחק מול באר שבע זה משחק עם המון חשיפה. מקווה שנגיע מוכנים ונעשה הכל כדי להוציא נקודות במשחק הזה. עם כל הכבוד לבאר שבע ואנחנו נותנים לה הרבה כבוד, אני מסתכל רק על עצמנו. הם עברו את מה שעברו בחלון העברות וגם אנחנו עברנו שינויים. אנחנו לא הולכים לוותר על שום משחק. אשדוד זו חממה לכל שחקן שמגיע לכאן, אני מתחיל להכנס לכושר משחק ואני מקווה לקבל את ההזדמנות שלי ולהוכיח את עצמי. מזמין כל אוהד של אשדוד להגיע ולתמוך בנו וזה משחק מאוד חשוב לנו".

לגבי החלק המקצועי, הרי שנראה כי הסרבי פיליפ קנזביץ' ישלם את מחיר ההפסד לחיפה ולא יפתח ובמקומו יפתח בנצי מושל. לא ברור עדיין אם לאונרד אווסו יפתח בהרכב, כמו שזה נראה מי שיפתח הוא רייכרט. בהתקפה אמור לשחק הרכש יוסיפ איבנצ'יץ'.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך