אשדוד "נעזרת" בלארי בירד לעלות לגמר גביע ווינר בכדוריד

ניצחון על נס ציונה בחוץ (14.45, אולם צימרמן) יביא את קבוצת הכדוריד משחק אחד מגביע ראשון לעונה. בקבוצה נעזרים...בלארי בירד כוכב העבר באנ.בי.איי.
אשדוד "נעזרת" בלארי בירד לעלות לגמר גביע ווינר בכדוריד
הזכייה הקודמת בגביע

ביום שישי (14.45, אולם נס ציונה) תנסה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לעלות לגמר גביע ווינר, כשתפגוש בחוץ את נס ציונה. לשם כך היא נעזרת ב…כוכב העבר האגדי באנ.בי.איי לארי בירד, או לפחות במשפטים שלו.

רגע לפני חצי גמר גביע ווינר-השופטים, ע"ש משה מויזס רש, קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, תחת שרביט המאמן אולג בוטנקו, נמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת משחק חצי הגמר נגד הכתומים של נס ציונה. השחקנים מצויים בכושר טוב ובמצב רוח מצוין. הניצחון ברבע הגמר על מכבי ראשון, הגביר את המוטיבציה בקבוצה.

מהקבוצה נמסר: "המטרה סומנה: הגביע חוזר הביתה. לארי בירד אמר פעם: "ווינר הוא אדם שמזהה את הכישרון שנתן לו האל, עובד בפרך כדי לפתח אותו לכדי יכולת, ואז משתמש ביכולת זו להשיג את מטרותיו – החברה האשדודים הם ווינרים בנשמתם, אז בואו נדחוף אותם קדימה כי השמים הם הגבול"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך