צפו: המסוף שישמש את עשרות האוטובוסים החדשים של פרויקט reway

הולכת ונשלמת בניית המסוף החדש שישמש את האוטובוסים החשמליים והארוכים של פרויקט reway, כאשר המיקום בו הוא הוחלט לבנות את המסוף מפתיע במיוחד, צפו בתמונות מהמקום
צפו: המסוף שישמש את עשרות האוטובוסים החדשים של פרויקט reway

לא פעם תושבי העיר שאלו את עצמם היכן יעמדו עשרות האוטובוסים החדשים והארוכים שישמשו את תושבי העיר בנתיבי התחבורה הציבורית, שכן חניית האוטובוסים על שד' הרצל גרמה לסיוט עבור הנהגים שנתקעו בעומסים ובבעיית כניסה למרכז צימר.

כחלק מפרויקט התחבורה ירוקה שהולך ונשלם בימים אלה בעיר, מוקם מסוף אוטובוסים חדש בסמוך לפארק בן גוריון ולמקיף א' בעיר, כאשר הכניסה למסוף שבנייתו עתידה להסתיים בסוף החודש תהיה משד' בני ברית פינת רח' הפלמח, ואילו היציאה תהיה מהצד של רח' מורדי הגטאות בסמיכות לרמזור המבדיל בין רובע ב' לרובע ג'.

על פי הצילומים ניתן להתרשם שמדובר במסוף חדשני שישמש לא מעט אוטובוסים, ובחירת המקום שמצד אחד מרוחק מהאזורים העמוסים בעיר ומצד שני נמצא בשדרה המרכזית שלה, עתיד להוות פיתרון הולם נוסף למצוקות חניה ועומסים בכבישים.

צפו בתיעוד – צילום: אתר 'אשדוד אונליין'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך