העצמה נשית אשדודית

הקיץ מתקרב ואיתו תוכניות כיפיות לכל המשפחה. בפארק אשדוד-ים, בשיתוף מועצת הנשים, מכינים הפתעה של סדנאות, פעילות כיפית, הרצאות וטיפוח האישיות באמצעות פעילות להעצמה אישית. סנונית ראשונה נראתה השבוע בפארק.

שבועות, חג מתן תורה, כובש לו אט אט מקום של כבוד בקרב הציבור. יעידו על כך כל אותם קבוצות שמתכנסות יחדיו ללימוד משותף של חוכמות והשכלה מארון הספרים היהודי, סדנאות רוחניות של חיבור אל הטבע ואל מקורות אנרגיה חדשים, פעילות יוגה ומדיטציה תחת כיפת שמים ואל תוך הלילה ועוד מסגרות מעניינות שמושכות רבים להנות מפעילות קבוצתית חווייתית ומעשירה.

גם קבוצה של נשים מאשדוד רצתה לחוות חוויה רוחנית שכזו והקדימה את חג השבועות בפעילות כיפית ועוצמתית במתחם המדהים של פארק אשדוד-ים. כך, על המדשאות הירוקות ואל מול נופי הים והבריזה הקרירה העולה ממנו, התקבצו השבוע 15 נשים, חברות במועצת הנשים של עיריית אשדוד, לערב של כיף שעסק בנושא הכי מדובר בקרב הנשים – העצמה נשית!

הנושא הוגדר אומנם כ"ערב חווייתי להעצמה נשית וזמן של רוגע לכבוד חג השבועות", אך היו בו לא מעט אלמנטים שחיברו בין עניינים שברוח לעניינים ארציים. הן נהנו מסדנה שעסקה ב"עשרת הדיברות להצלחה בחיים", על ידי המנחה חגית בנישתי שהעבירה להן את המסר המרכזי כיצד לחיות את החיים היפים ממקום של אהבה ושלום. אך גם השתרעו על הדשא ונצלו את מתקני הפארק לפעילות גופנית וכייפית.

במועצת הנשים מודים לנשים שהגיעו ונהנו מפעילות הפארק והן מזמינות נשים נוספות המעוניינות בכך, למפגשים נוספים בחודשי יולי ואוגוסט בימי שלישי בין השעות 18:00 -20:00. המפגשים יתקיימו באזור התצפית שבפארק ("מצפור הים") ויפעלו בהם סדנאות רוחניות הכוללות:
• אהבה, זוגיות וכל מה שביניהם בשבוע של ט"ו באב.
• יוגה צחוק.
• איך להפעיל את כוח הרצון שלנו.
• העצמה והגשמת חלומות, כלים ותובנות לחיים.
• תקשורת בין אישית
• ההבדל בין פינוק לאהבה
• מנדלות
• פתיחת צ'קרות וקריסטלים.

כמו כן, תוכלנה הנשים ליהנות מפעילויות בשיתוף מחלקת הספורט, כמו זומבה – שעת פעילות אינטנסיבית שתתקיים בכל יום שלישי בשעה 20:00, ליד רחבת המשחקים, החל מה-2/6 ובכל חודשי הקיץ. וריקודי עם – שיתקיימו בכל יום שני בחודשים יולי ואוגוסט.

הפארק פתוח לקהל הרחב מדי יום בין השעות 06:00 ועד 23:00 ונגיש לבעלי מוגבלויות.
הפעילות בארק היא בחינם כמובן. פרטים במשרדי פארק אשדוד- ים: 08-8562926

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך