טרגדיה: הילד רפאל חיים אליה נפטר לאחר מאבק במחלה הקשה

הילד בן ה- 7 שנלחם במשך ארבע שנים במחלה הקשה, נפטר בצאת החג והובא לקבורה בבית העלמין באשקלון, לפני שנה נרתמו כלי התקשורת הגדולים בארץ לגייס עבורו כספים לטובת טיפולים שהיו אמורים להציל את חייו
טרגדיה: הילד רפאל חיים אליה נפטר לאחר מאבק במחלה הקשה

הוריו האשדודים (במקור) של רפאל חיים אליה ז"ל בן ה-7 המתגורר עם משפחתו בגן יבנה, הודיעו לאחר צאת החג על פטירתו הטראגית, זאת לאחר שלפני כ-4 שנים התגלה גידול ממאיר במוחו ומאז הוא ומשפחתו נאלצים להתמודד עם ניתוחים קשים, אישפוזים ארוכים וטיפולי כימותרפיים מתישים.

למרבה הצער למרות הטיפולים הקשים שהוא נאלץ לעבור, התבשרו הוריו כי הגידולים חזרו ולרופאים לא נותרו כלים להתמודד עם המחלה הארורה, כאשר בעבר נרתמנו כאן באתר 'אשדוד אונליין' לסייע באיסוף כספים עבר טיפולים מיוחדים שהיו אמורים לעזור לו, אך לצערנו אמש הוא נפטר.

הלוויתו של רפאל חיים ז"ל התקיימה בלילה בבית העלמין החדש באשקלון כאשר הוריו, משפחתו וקרוביהם כואבים ודואבים על האובדן הקשה שפקד את משפחתם בפתח השנה החדשה.

צוות אתר 'אשדוד אונליין' משתתף בצער המשפה, ושולח תנחומים למשפחה, בתקווה שלא ידעו עוד צער וכאב.

צילום: באדיבות המשפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך