תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 07/09/18 ועד 13/09/18

רגע לפני פתיחתה של השנה החדשה, תחזית של כל המזלות
מזלות

טלה: המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב.

שור: שבוע אפרורי בפתח חוסר שקט נפשי נובע מרגשות מודחקים שיוצרים שאלות שמובילות לצורך בסידור הבית הפנימי והחיצוני כאחד. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בלבכם את מה שמפריע לכם. כמו כן, נצלו את הסופ"ש הקרב לקירוב לבבות. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר. כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים בקרוב על הפרק.

תאומים: המהות ששל השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם לעשות שימוש מועיל בידע כזה או אחר, שצברתם עד כה. וזאת במטרה, שתוכלו להגשים חזון או לממש מטרה שאותה הצבת לעצמכם בעבר. מאבקים שאתם מנהלים אל מול האגו שלכם עשויים לקחת אתכם למקומות רגשיים שאינם נוחים לכם. כדי שתוכלו לעמוד במשימה, יהיה עליכם להעשיר את עולמכם הרוחני. ואכן, השבוע הקרוב מזמן לכם הזדמנות טובה להתחיל ולתת גם לנשמה שלכם קצת לאכול. הרשמה ללימודים, התמקצעות והעשרה כזו או אחרת מומלצים לכם ביותר. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להתרפא מהפחדים והחששות שמעכבים מכם לקבל את השינוי לו אתם זכאים. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בכל הקשור ליחסים של בינו לבינה: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר לפני החג ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. התיקון השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד.

סרטן: שחרור והקלה. השבוע האחרון של תשע"ח נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של שבוע בעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל סרטן. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. היכולת להתחבר ולחיות בזוג תיטיב עם הרווקים שבכם. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון . זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה.

אריה: השבוע האחרון של השנה חיובי בעבורכם והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שלעיתים שיש עייפות או חולשה כזו או אחרת, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. זוגיות: רצון לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפאטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם. לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק.

בתולה: האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה וללימודים. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זמן טוב ללמוד דברים חדשים ולהתפתח מבחינה מקצועית ואישית. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת החג/סופ"ש או את יום ההולדת כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם.

מאזניים: תהליכים רגשיים נושאים בשבוע זה פרי כמו למשל: קשר רגשי שמעניק תחושה טובה או למשל, הכרות חדשה שנוסחת תקווה, או תהליך רוחני שעובר עליכם ויוצר מצב של צמיחה רוחנית שטובה מאוד לנשמתכם. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל מאזניים ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. כמו כן זה שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. שבוע מבורך למפגש עם תרבות, אומנות ויצירה.

עקרב: המתנה, ציפייה ישיבה על הגדר. נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה. החלטה כזו, תהה אשר תהה, היא המפתח לירידה מהגדר ולהתקדמות אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה שתוביל להתבהרות המצב. בעבודה: רבים מכם מתלבטים לגבי נושא כזה או אחר שאמור להשפיע על האופן בו תראה הקריירה שלכם בשנים הבאות. פנייה לייעוץ והכוונה תאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות שמציקות לכם. זוגיות: מוטיב ההתלבטות שמאפיין את השבוע לא פוסח גם על הפן הזוגי ורבים מבני מזל עקרב מתקשים לקבל החלטות שאמורות לעצב את הזוגיות שלהם בשנים הבאות. חשוב שתדעו שהתעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול לא יתנו מענה ואף יחמירו את המצב. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, נוחו מעט – אין מקום לדאגה.

קשת: הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל קשת – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון.

גדי: השבוע האחרון של תשע"ח רבוי בעייפות שנובעת ממחשבות מרובות. קיפאון של תהליך יוצר דאגה, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות פיזית טורדים את המחשבה. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן. בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה. נצלו את חופשת החג לחידוש וריענון כוחות.

דלי: דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. המצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של משבר או חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי. כעסים שאתם שומרים בליבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים. בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בליבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים. זוגיות: בלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם. כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה.

דגים: שבוע חיובי בפתח. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות. בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם. זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך