כצנלסון, לחמני וגלבר – תעצרו את ההסתה הפרועה נגד החרדים!

ההסתה נגד הציבור החרדי באשדוד הולכת וגוברת ברשתות החברתיות, וישראל אוחיון יוצא בקריאת השכמה אחרונה למתמודדים שמובילים את ההסתה - ההתנהלות שלכם שהולכת ומתעצמת תגרום לדם שיישפך ברחובות
כצנלסון, לחמני וגלבר – תעצרו את ההסתה הפרועה נגד החרדים!

אחרי מספר שבועות שניסיתי לצפות מהצד במלחמת הבחירות המתרחשת ברשת, כנראה שזה היה גדול עלי, והבריונות של בעלי המקלדת הרבים שמקבלים השראה מהמועמדים לראשות העיר, לפעור את פיהם נגד ציבור שומרי התורה והמצוות, הכריעו אותי לכתוב את המילים הללו, ולהזהיר אתכם מפני תרחיש צפוי בהחלט נוכח התלהטות השיח שרחוק מרחק נגיעה מאלימות ברחובות, שמזכירות לי תקופות אפלות מימי כהונתו של אנגי' צבי צילקר. היו אלה ימים של מחאה חרדית נגד חנויות שמוכרות בשר חזיר באשדוד, אז קראתי בתור נער במקומונים של העיר על נערים חרדים שהותקפו והוכו עד זוב דם בשעת ערב, בעת שחזרו מלימודם בישיבה, וזאת רק בגלל שחזותם חרדית, וזה למה? בעקבות הסתה פרועה של גורמים אנטי דתיים שהתגוררו באשדוד והלכו והתרבו עם השנים.

בתור אשדודי שגדל והתחנך ברובע א', שנחשב לחילוני ומכיר את הנפש של האשדודי הממוצע, אני יודע שילידי וותיקי אשדוד סולדים משיח השנאה, ומכבדים את בני התורה והרבנים המקומיים. אממה, השיח ברשת מופץ בעיקר ע"י אנשים שכל מהותם הוא הריחוק מהדת ואפילו אי ההכרה בו, ולצערי מי שמושפע הם הצעירים שאוכלים את הלוקשים שד"ר לחמני או סניה כצנלסון מנסים להאכיל אותם, וכשהרחוב אוהב משהו אין מי שלא מצטרף לטרנד, אפילו מי שלא מאמין במה שהוא קורה או שומע אך נסחף אחר הרוב.

את השיח של כצנלסון כולנו כבר מכירים, מפריצת הגדרות בשבת ברובע ז' החרדי, דרך סימונם והרחקתם מהקואליציה בראשותו עליה הוא חולם מדי יום, ועד עצירת הסממנים היהודיים בעיר ושינוי הצביון המדיני בכל הקשור לדת ולשבת. טוב נו, אנחנו כבר מכירים את הבוס שלו מר ביטחון ליברמן, אנחנו רגילים לראות אותו מנסה להרוס כל חלקה טובה בדת וביהדות, אך לשמחתנו הדבר הזה לא מחזיק מים, ומפלגתו של ליברמן הולכת ונעלמת, אולי גם זו של כצנלסון בדרך? מה שבטוח, השנאה לאחר ולשונה תשפיע, בעיקר שמדובר על היהדות אנשים לא שוכחים מאיפה הם באו.

עד כאן אנחנו רגילים, הרי לצערי הרב רוב יוצאי ברית המועצות מעולם לא חיבבו בלשון המעטה את הדת, אבל כל זה מתגמד לעומת השנאה המזוקקת שיוצאת מעיניו של ד"ר לחמני כשהוא מדבר על חרדים, מהקמפיין האנטי שלו, דרך השקרים על ישיבה חרדית ברובע המע"ר, ועד הכינויים המכוערים שהושמעו בשבוע שעבר. "המערב הפרוע", הוא קורא להם, בעוד התנהגותו הזו מזכירה יותר מערב פרוע מאשר הרובע החרדי מזכיר.

ואחרונה חביבה הגב' הלן גלבר שבטוחה שאם היא שותקת נוכח ההסתה הפרועה שמתרחשת ברחובות, אז היא לא חלק מההצגה, אלא שהיא טועה בגדול. כי מי ששותק הוא נותן יד להרס והשנאה וגורם לה להתפשט במהירות עצומה, מה גם שבשבוע שעבר נחשף שהגב' גלבר מנהלת מגעים על חבירה לכצנלסון, דבר גרוע יותר מהשתיקה, שכן היא נותנת יד ולגיטימציה לאמירותו הבוטות נגד החרדים בעיר, ומטעה את בוחריה ומשלה את החרדים התמימים, שכן היא מוכיחה שאין הבדל בינה לבינם.

דעו לכם מתמודדים יקרים, לא הכל כשר על מנת לזכות בתואר ובכסא, ההתנהלות שלכם שהולכת ומתעצמת תגרום לדם שיישפך ברחובות, זה הרי כבר קרה, והסיכוי שיחזור על עצמו גבוה מאוד, וכל תמונה עם מספר מילים שתעלו לפני יום כיפור לרשת החברתית לא תכפר לכם על השנאה שהפצתם כי זה כבר מתגלגל והולך וגדל, שבת שלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך