בעקבות החשיפה: חברת עמידר אישרה לבנה של הנפטרת לשבת שבעה בביתה

ולנטינה אובצ'רובה נדרסה והוגדרה כאלמונית. לאחר שזוהתה, בנה הגיע מרוסיה, אך לא יכול לישון בבית האם, נציגת "עמידר" אמרה לו: "זה לא בית מלון"

עדכון: 13:00: בעקבות חשיפת אתר "אשדוד אונליין", חברת עמידר אישרה לזוג לשהות בבית האימא בזמן השבעה. הלוויתה של ולנטינה אובצ'רובה תתקיים מחר בשעה 10:00 בבית העלמין באשדוד.

ולנטינה אובצ'רובה, בשנות ה-80 לחייה, יצאה מביתה ביום שישי לכיוון חוף הים. בזמן שחצתה את הכביש ברחוב מרטין בובר, רכב מסוג מאזדה פגע בה בעוצמה, ולמרבה הצער כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. המנוחה לא נשאה על גופה שום פרט מזהה, ובמשך מספר ימים היא הוגדרה כאלמונית. שכנתה של המנוחה, שהייתה רגילה לראות את ולנטינה מידי יום, לא הבינה מה קרה לשכנתה הטובה, ושוחחה עם נכדתה אליסה שילין. "צריך לבדוק מה קרה לולנטינה, תתקשרי למשטרה", אמרה השכנה המודאגת לנכדה, וזו אכן מיהרה לחייג לתחנת משטרת אשדוד. חוקרי התחנה גילו ערנות, חיברו בין ההודעה של אליסה שילין לבין העובדה שיש אלמונית שנהרגה בתאונת דרכים, ואכן לאחר הליך קצר נרשם זיהוי מלא כי אכן מדובר בולנטינה.

חוקרי תחנת אשדוד הצליחו לאתר את בנה היחיד של המנוחה, המתגורר ברוסיה. הוא כמובן מיהר לרכוש כרטיס טיסה לארץ, יחד עם רעייתו, ומן הסתם התכוון לשבת שבעה בבית האם ברחוב קדושי בלזן. מדובר בדירה השייכת לחברת "עמידר", והבן יצר קשר עם המוקד הטלפוני של החברה המשכנת, מתוך תקווה כי יזכה לקבל תשובה חיובית לשהות בבית האם מספר ימים, לפני שיחזור חזרה לרוסיה. לטענתו, הנציגה הטלפונית אמרה לבן בצורה יבשה: "זה לא בית מלון, אתה לא יכול לשהות בבית".

אליסה שילין, הנכדה של השכנה, שהובילה לזיהוי של ולנטינה, נשמעת נסערת מאוד: "יש כאן סיפור מוזר מאוד שחברה ציבורית, שאמורה להיות קשובה לציבור, בעיקר לאלה שעוברים ימים לא פשוטים, סיפקה תשובה שערורייתית לבן של ולנטינה, והם לא מוכנים שהוא ישב שבעה בבית של אימו. הוא לא במצב כלכלי טוב, וגם ככה הוציא כסף על כרטיסי טיסה. במקום לסייע לו בבקשה פשוטה לשהות בבית מספר ימים, בעמידר מקשים עליו וגורמים לו לחפש דירה לגור בה מספר ימים, כדי שיוכל להתאבל על אימו האהובה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך