מדהים: סיפורם של חמש עובדות בכירות של אסותא שבחרו ללדת בביה"ח אסותא אשדוד

שנה "פורייה" תרתי משמע הייתה בבית החולים אסותא אשדוד. לא פחות מחמש עובדות של בית החולים מרחבי הארץ בחרו, איך לא, ללדת בבית החולים החדש באשדוד. דינה כסלמן לפידוס , מנהלת הגיוס של אסותא, מבהירה את מה שכולן אומרות: "הייתה חוויה ללדת במקום שהוא כמו בית, משפחה". עכשיו כולם מחכים ליולדת הראשונה של השנה החדשה....
מדהים: סיפורם של חמש עובדות בכירות של אסותא שבחרו ללדת בביה"ח אסותא אשדוד

חמש עובדות בכירות של אסותא מרכזים רפואיים בחרו ללדת בבית החולים אסותא אשדוד

שנה "פורייה" תרתי משמע הייתה בבית החולים אסותא אשדוד * לא פחות מחמש עובדות של בית החולים מרחבי הארץ בחרו, איך לא, ללדת בבית החולים החדש באשדוד * דינה כסלמן לפידוס , מנהלת הגיוס של אסותא, מבהירה את מה שכולן אומרות: "הייתה חוויה ללדת במקום שהוא כמו בית, משפחה" * עכשיו כולם מחכים ליולדת הראשונה של השנה החדשה….

יונית עמר – דוברת אסותא מרכזים רפואיים
בת 38, ילדה ב-29.8.18, נולד בן, עדיין אין שם. לידה רביעית. גרה במודיעין.
"אני הדוברת של אסותא למעלה מ-9 שנים. הייתי מאוד מעורבת בכל הפרויקט ההקמה של בית החולים באשדוד, עוד בשלב שהיה במכרז שזכינו בו. עמדתי על הדיונות שהנחתי את אבן הפינה, היה לי ברור שארצה לסגור מעגל וללדת שם. מה גם שאני מכירה מקרוב את בית החולים, יודעת איזו מחלקה מדהימה יש שם. הייתה לי חוויה מדהימה ויש לי למה להשוות. ילדתי בשני בתי חולים אחרים ופה הייתה לי חוויה מושלמת. החל מהצוות שאתה נתקל בו לכל אורך הדרך, כולם עם סבלנות, מקצועיות ושירותיות, באמת חוויה מדהימה. מעבר לכך, מדובר בבית חולים שהוא חדש, נעים ונקי, הרגשה של מלונית מבלי להיות במלונית".

אנג'לה אלימלך – מנהלת שירותים אמבולטוריים
בת 31, ילדה ב-.28.8.18 נולדה בת אמה. לידה שנייה. גרה באשדוד. עובדת בבית החולים מהפתיחה.
"הלידה הייתה מאוד מהירה. הגעתי לבית החולים כמעט כבר בלידה. הצוות נתן את כל מה שיכול היה בכדי לתת שיהיה מהיר וטוב. זו הייתה חוויה מרתקת, בתוך 10 דקות מרגע שנכנסו לשער בית החולים, ילדתי. הסיפוק בדקה האחרונה להכניס אותי ממיון יולדות לחדר לידה, לעבור לידה טבעית, עם צוות מדהים. לאחר מכן גם במחלקה קיבלתי שירות ברמה הכי גבוהה שיש. צוות עוטף, מלמד מנחה. חוויה מתקנת מאוד מהלידה הקודמת. גם אני וגם המשפחה שלי יצאנו מאוד מאוד מרוצים מהתאריך. גם מעקב הריון עשיתי בתוך בית החולים במרפאות שלנו, וגם בתהליך הזה הכל היה מקצועי וברמה גבוהה. אפשר לסכם כחוויה מדהימה, ממליצה לכל אישה שמתכננת וחושבת ללכת על זה, ולקבל את כל השירות שבית החולים יכול לתת".

עדי רז – אחראית פניות הציבור
בת 35, ילדה ב-23.7.18, נולד בן אריאל. לידה שנייה. גרה במושב שדה עוזיהו. עובדת בבית החולים 11 חודשים.
"בחרתי ללדת דווקא באסותא אשדוד, כי אני מאמינה שעושים בבית החולים רפואה איכותית ושאנשי המקצוע הם הטובים ביותר שקיימים. אני באמת אוהבת את בית החולים הזה. למזלי ולשמחתי ידעתי שבחרתי נכון. הייתה לי לידה פשוט חוויה. ממליצה לכל בנות האזור להגיע וליהנות מחוויית שירות יוצאת דופן. הלידה הראשונה, שהייתה בבית חולים באזור המרכז, הייתה קשה מאוד ובאסותא אשדוד הייתה לי חוויה מתקנת".

דינה כסלמן לפידוס – מנהלת הגיוס
בת 34, ילדה ב-31.12.17, נולד בן לביא. לידה שנייה. גרה באשדוד. עובדת בבית החולים שנה וחצי.
"כמי שהתפקיד שלה לגייס, עוד לפני הפתיחה של בית החולים, הרגשתי שאני יולדת את בית החולים… זה היה מאוד סימבולי. היה לי ברור שאני אלד בבית החולים אסותא אשדוד, חד משמעית. כי שוב, אני והצוות שלי גייסנו חלק גדול מהמיילדות ומכל מערך הנשים והמיילדות. ראיתי את זה נבנה וראיתי את האיכות. זה הבית שלי, ביליתי כאן בכל ההיריון הרבה יותר שעות מאשר ביליתי בבית. לחדר הלידה עליתי היישר מהמשרד. זה היה לא לעזוב את הבית. אני מאוד אוהבת את בית החולים, מיהרתי לחזור מחופשת הלידה, כיף גדול, גם ללדת כאן ולא פחות לעבוד כאן".

מיטל תמיר – מנהלת שירות וחווית מטופל
בת 38, ילדה ב- 12.6.18 בן אריאל. לידה שלישית, גרה בהוד השרון, עובדת 3 שנים בצוות ההקמה.
"מבחינתי היה טבעי ביותר לבחור ללדת באסותא אשדוד, שכן זה הבית השני שלי. בתקופת הפתיחה המדורגת של ביה"ח, הדרכתי את כלל העובדים הדרכות שירות בנושאים שונים. דיברתי על חמלה ורגישות, על חשיבות ההקשבה למטופל, הנגשת הטיפול הרפואי והעצמת המטופל. האמנתי בכל ליבי בתרבות השירות של אסותא, ועשיתי כמיטב יכולתי להעביר ולהטמיע אמונה זו לעובדים החדשים. היום, לאחר שחוויתי מקרוב את מיטת המטופל, אל תוך כלל המושגים הללו זרם תוכן חדש, עוצמתי וחזק יותר מאי פעם. זכיתי להיות בשני צדי המתרס, לתמוך ולהיות נתמכת, וכעת אני יודעת בוודאות וללא צל של ספק, אסותא אשדוד היא אכן מקדש של חמלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך