פרשה 512: אשדודים בין החשודים ברצח וניסיונות רצח

במסגרת החקירה נעצרו כ-50 חשודים ומעורבים ברחבי הארץ

שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, איטה נחמן, האריכה היום (יום ג', 19.5.15) את מעצרם של שמעון כהן, סמי כהן, יוסף לוי וגולן אביטן מאשדוד, וכן את מעצרם של יצחק אברג'יל, מאיר אברג'יל, אבי רוחן, ציון הראל, ציון ארז, שמעון אמסלם, יעקב שמעון, שמעון סבך, ישראל אוזיפה, עמוס פטריק, אביעד בדאני, מוטי חסין ואברהם גולדנברג. המשטרה מייחסת ל-18 החשודים מעשי רצח, ניסיון רצח, חברות בארגון פשיעה, הלבנת הון ועבירות נוספות (כגון עבירות אמל"ח, מס הכנסה ומיסים), במסגרת "פרשה 512".

אתמול הותר לפרסום כי בתום חקירה סמויה ממושכת ומסועפת, חובקת עולם, שמנהלת להב 433 יאחב"ל בשת"פ עם ימ"ר תל אביב וגורמי אגף החקירות והמודיעין ובליווי פרקליטות ת"א ומרכז, פשטו כוחות רבים של להב 433 בשת"פ עם ימ"ר תל אביב ובסיוע כוחות נוספים, על בתיהם של עשרות חשודים ומעורבים ברחבי הארץ, חלקם מזוהים עם פעילות ארגוני פשיעה, החשודים בביצוע שורת עבירות אלימות, סמים ועוד. הכוחות ערכו חיפושים בבתי החשודים ועיכבו כ-50 לחקירה. במסגרת הפעילות נתפסו כל רכב, נכסים וחשבונות בנק לצורך בקשות חילוט בהיקף המוערך בעשרות מיליוני שקלים. 44 מהחשודים הובאו הבוקר לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית המשפט השלום בראשל"צ.

"פרשה 512" עוסקת בין היתר בניסיון לרצוח את זאב רוזנשטיין בגני התערוכה בתל אביב באמצעות רכב תופת ביום 30.6.03 וכן ברחוב יהודה הלוי בתל אביב בתאריך 11.12.03 – אירוע בו נרצחו שלושה אזרחים חפים מפשע.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך