ד"ר לסרי הציג את רשימתו למועצה ואמר "אשדוד בתנופה תביא 8 מנדטים"

לעיני כמאתיים פעילים הוצגה רשימת אשדוד בתנופה למועצת העיר ע"י ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, וטען כי בבחירות הקרובות רשימתו תיכנס למועצה עם שמונה מנדטים ולכן הוא מציג את השמיניה הפותחת של רשימתו
ד"ר לסרי הציג את רשימתו למועצה ואמר "אשדוד בתנופה תביא 8 מנדטים"

בכנס רב רושם שקייםהערב (רביעי) ראש העיר ויו"ר רשימת "אשדוד בתנופה" למועצת העיר ד"ר יחיאל לסרי, הוא הציג את רשימתו למועצת העיר, שמנתה מס' הפתעות מעניינות במקומות הרביעי השישי והשביעי, בדמותם של צעירים מובילים מהעיר אשדוד.

במקום הראשון יעמוד ד״ר יחיאל לסרי (61) ראש העיר אשדוד וראש סיעת אשדוד בתנופה משנת 2008. ד״ר לסרי הוא מומחה ברפואה פנימית. בעברו כיהן בתור סגן מנהל מחלקה פנימית א׳ בבית החולים קפלן ברחובות, קצין רפואה ראשי של חיל הים וח״כ. ד״ר לסרי ייסד בין היתר את התזמורת האנדלוסית באשדוד, זוכת פרס ישראל לשנת 2006.

במקום השני עו״ד גבי כנפו (51) ממלא מקום ראש העיר אשדוד ויו״ר סיעת אשדוד בתנופה. עו״ד כנפו הוא המנכ״ל ואחד מבעלי קבוצת 207 (אחת החברות הגדולות בישראל בתחום הלוגיסטיקה הימית, אחסנה ושינוע יבשתי של מטענים), יו״ר תאגיד הביוב יובלים אשדוד, מנהל בעשור האחרון את ישיבות מועצת העיר ויו״ר הקואליציה. את תפקידיו הציבוריים ממלא עו״ד כנפו בהתנדבות מלאה וללא שכר.

במקום השלישי יהודה פרנקל (77) חבר מועצת העיר אשדוד משנת 2008 מטעם אשדוד בתנופה, וממונה על תיק החינוך, התעשייה והתעסוקה. פרנקל הוביל את אשדוד לזכייה בפרס החינוך הארצי בשנת 2013. בעברו שימש כמנכ״ל חברת אלתא ומנכ״ל חברת כלל מחשבים.

במקום הרביעי טאלי קריאף (44) יו״ר קבוצת הכדורסל ״בנות אשדוד״. קריאף משמשת ב-14 שנה ברציפות כמנהלת שיווק בחברה ממשלתית העוסקת בתחום הרפואה הגרעינית. קריאף היא כלת אות המופת בספורט מטעם תנועת ״אומץ״ לשנת 2015.

במקום החמישי סבטלנה (סבטה) רדצ׳ינקו (49) בעלים ומנכ״לית המרכז להתפתחות הילד באשדוד. רדצ׳ינקו שואפת לקדם באופן משמעותי את תחום החינוך לגיל הרך בעיר על בסיס היכרותה וניסיונה רב השנים בתחום זה.

במקום השישי חן (חנבו) בוקר (34) אשת תרבות ותקשורת. בוקר שותפה בסוכנות פרסום דיגיטל מובילה באשדוד ושימשה כעיתונאית מובילה בתחומי התרבות השונים. בוקר היא מנחת מנהיגות במועצה הציונית לנוער בישראל.

במקום השביעי אושרי ניזרי (34) יזם חברתי ואיש עסקים. ניזרי היה ממייסדי ארגון העסקים באשדוד, יזם את מחאת כרטיסי האשראי בישראל ובעל רשת הפיצריות המצליחה איטליאנו.

במקום השמיני עליזה בן חמו (65) נציגת הגמלאים בוועד עובדי עיריית אשדוד. בן חמו מכהנת בהתנדבות בתפקיד נציגת הגמלאים וחברה במשך 20 שנה בוועד עובדי עיריית אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך