עיצוב הבית לקראת החגים- כך תעשו זאת נכון

לא מספיק שיש לחץ של החגים בכל מה שקשור לנושא האירוח וארוחת החג, לרובנו חשוב גם איך יראה הבית, כדי שנוכל להשוויץ בפני האורחים כמובן. חלקנו נעזרים במעצב פנים עוד לפני תקופת החגים (כבר באזור החופש הגדול) וישנן משפחות שמעדיפות לעשות זאת לבד, שיפוץ מינימלי במינימום השקעה ומקסימום סטייל.

אז לאלה שמעדיפים לעצב ללא מעצב, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשדרג את הבית:

עיצוב הסלון

חוץ מפינת האוכל, הסלון הוא המקום שיושבים בו הכי הרבה זמן עם האורחים ולכן חשוב שהוא יהיה מעוצב טוב. ניתן לקנות שטיח חדש וצבעוני (וודאו שהוא בגדול המתאים לגודל הסלון ופרופורציונלי). פזרו כריות נוי בצבעים וגדלים שונים. לגבי הרהיטים: אם הם במצב רע ממש אז החליפו אותם אבל אם יש להם קרעים קטנים או סתם בא לכם צבע חדש לכורסאות, רפדו אותם מחדש ( לא תמיד משתלם, חשוב לבדוק את המחיר). במקרה שכן החלטתם להחליף את הסלון, קחו מידות על מנת שלא תקנו ספות גדולות מדי שלא יתנו יפריעו במעבר בתוך הסלון או אל המרפסת. בנוסף לכל זה, ניתן לצבוע את אחד הקירות בגוון מיוחד ולתלות תמונות. בהזמנות זו, עשו קצת סדר בסלון והוציאו כל מה שהאורחים לא צריכים לראות או יכול להפריע לתנועה בסלון.

עיצוב הכניסה לבית

אזור הכניסה לבית הוא אזור שנוטים בדרך כלל להזניח למרות שזה הדבר הראשון שהאורחים רואים. תוכלו לצבוע את הדלת בצבע לא שגרתי או להוסיף ידית דקורטיבית לדלת הכניסה, פסלים, שטיחון רגליים מיוחד וכד'.

תאורה

מעצבי פנים מחלקים את סוגי התאורה לשתיים: תאורה פרקטית ותאורה אווירה. תאורת אווירה תהיה תאורה חמה וצהובה שתתאים לאזורים כמו פינת אוכל והסלון. תאורה פרקטית תהיה לבנה ותתאים למקומות כמו מטבח או חדר עבודה.

חידוש פריטים

תקופת החגים גם ככה גורמת לנו להוציא המון כסף, בין אם מדובר על אירוח, מתנות או סתם עצם העובדה שאנחנו בבית וצריך לעשות משהו עם הילדים, לכן כדאי לנסות לחסוך בקניות של רהיטים ואביזרים. את רוב הדברים ניתן לחדש בעזרת ריפוד מחדש, שיוף, תיקונים קטנים, צביעה מחדש וציפוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך