אשדוד במקום הראשון בסקר תושבים של ויינט לגבי ניקיון העיר

בסקר השתתפו 1,400 גברים ונשים מעל גיל 18, המתגוררים ב-14 הערים הגדולות בישראל. תוצאות הסקר החיוביות ביותר ניתנו לאשדוד - העיר השישית בגודלה בישראל שזכתה בציון הגבוה ביותר בפער ניכר מיתר הערים
אשדוד במקום הראשון בסקר תושבים של ויינט לגבי ניקיון העיר

אתר YNET, מבית "ידיעות אחרונות", בדק לפני הבחירות המוניציפאליות את הניקון בערים הגדולות. תוצאות הסקר החיוביות ביותר ניתנו לאשדוד – העיר השישית בגודלה בישראל שזכתה בציון הגבוה ביותר בפער ניכר מיתר הערים.

ב- YNET שיקללו את נתוני הערים על בסיס נתונים כמו: מספר הפחים ביחס למספר התושבים, מספר עובדי הניקיון ביחס למספר התושבים, ומספרם של שני אלה ביחס לשטח של העיר. לאלה הוספנו את נתוני שביעות הרצון של התושבים: רמת הניקיון הכללית, התרשמות מהפחים הגדושים, וגם מצב הפארקים.

 

בסקר השתתפו 1,400 גברים ונשים מעל גיל 18, המתגוררים ב-14 הערים הגדולות בישראל. הסקר לבדו הציב את בני-ברק במקום האחרון, עם ציון של מינוס 52. גם פתח-תקווה מציגה נתונים שליליים עם מינוס 26 בשביעות רצון התושבים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך