ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "הגשנו בקשה להכפלת המיטות באסותא "

בנוכוחות עשרות עובדי בית החולים החדש הודיע ראש העיר כי לאור המצב של בית החולים, יחד עם עיריית אשדוד הגישו בקשה להכפלת המיטות מ- 300 ל- 600, ולהערכתו הנושא יאושר עוד השנה
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "הגשנו בקשה להכפלת המיטות באסותא "

סגל בית החולים אסותא אשדוד התכנס אתמול (שני) להרמת כוסית לשנה החדשה, שנת תשע"ט. מלבד שנה חדשה, קיבלו עובדים מצטיינים אות הוקרה לשנת תשע"ח.

מנחת האירוע נתנה קצת מהמספרים מהשנה החולפת: בוצעו כ -7600 ניתוחים בין התאריכים 1.9.17 – 31.8.18, ביקרו כ -65,000 איש במיונים השונים בין התאריכים 7.11.17 – 31.8.18, בוצעו כ-50,000 פעולות דימות (פט סיטי, Mri, Ct ועוד) ונולדו כ-4400 תינוקות מתוכם 59 זוגות תאומים בין התאריכים 16.10.17 – 31.8.18.

את האירוע פתחה שרת הקליטה והעלייה, סופה לנדוור שהבטיחה להמשיך ולתמוך בבית החולים ולהיאבק למען הגדלת מספר המיטות והמחלקות הפנימיות. "היום אנו מרימים כוסית לכבוד השנה החדשה בבית החולים. זו חוויה מרגשת לחגוג במקום שנולד לאחר מאבק ממושך ולשמחתם של מאות אלפי התושבים של אשדוד וסביבתה. אנחנו אומרים היום, לא נעצור, צריך עוד מחלקות, עוד מיטות. בעבר חלמנו על 300 מיטות, היום צריך להגדיל. מבטיחה להיות שליחה נאמנה בממשלת ישראל ובכנסת ישראל, כדי שנהיה גאים בבית החולים בעיר אשדוד. מאחלת לכולנו שנת בריאות, שגשוג ובטחון. תודה על כל מה שעשיתם, תודה שיש לנו בית חולים ואני בטוחה שאסותא תעמוד בציפיות וצוותה ימלא את תפקידו בצורה מיטבית".

בהמשך, ביקש לברך ולהודות ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי מטעם תושבי אשדוד, "כל שנה עד עכשיו הבאתי את ברכת התושבים על סמך ההבטחה, היום אני מביא לכם את ברכת התושבים ותודתם על סמך התוצאה, ואנחנו רואים את התוצאה בעיניים והתוצאה מדהימה. בכל מובן, בכל דרך שאפשר לחשוב עליה בעולם של הרפואה במדינת ישראל ביופי, בחזות של המקום, בשירות, ברמה המקצועית, בהצלת חיים, ובכלל בהשפעה על הבריאות של תושבי אשדוד בטווח הקצר ובטווח הארוך, ועל כך תודה לכם על כל העוסקים במלאכה". ראש העיר הדגיש כי הוא מאמין שבית החולים יכפיל את גודלו, "אנחנו מודעים לאתגרים שניצבים בפנינו, אנחנו ביחד בכל דרך שאנחנו הולכים, אין לי ספק בכלל שלא תיפול שערה אחת משערו ראשו של בית החולים על כל מרכיביו. לקח שנים למדינה להבין שאשדוד צריכה בית חולים, באמצעות המשבר הזה ייקח לה הרבה פחות שנים, אולי מספר חודשים להבין שהגודל של בית החולים לא מספיק לעיר הזו. 300 מיטות לא מספיקות לנו, חייבים להכפיל את מספר המיטות וכבר הגשנו בקשה ולהערכתי, אנחנו נצליח במשימה הזו בשנה הקרובה. ניתן לעיר הזו את מה שמגיע לה. תמשיכו לעשות את השליחות הקדושה של הצלת חיי האדם. שנה טובה ומבורכת".

לסיום ולסיכום סיפר יו"ר אסותא, פרופ' שוקי שמר על כך שאתמול התבשר בית החולים, כי נבחר למקום שני בתחרות בארה"ב למבנים ציבוריים מכל העולם. בהזדמנות זו הודה גם למנכ"לית היוצאת, רחל שמואלי על עמלה במהלך 5 השנים האחרונות. עוד ציין פרופ' שמר את חשיבות בית החולים בעיר אשדוד, "אדוני ראש העיר, מספר תושבי אשדוד, שחייהם ניצלו בשל העובדה שהמצאות בית החולים היא בתוך העיר אשדוד הוא רב מאוד, ועל כך קבל ברכות. לאחר שנים רבות של קמפיין שנעשה לטובת בית החולים ולבסוף על פי חוק ממשלתי, חוק הקמת בית החולים אשדוד, הוקם בית חולים חזק ומקצועי. 300 המיטות חייבו אותנו לחזק אותו בבעלי מקצוע רבים, מעבר לגודלו ואנו נמשיך יחד עם ממשלת ישראל, יחד עם ראש העיר, יחד עם השרה סופה לנדוור ויחד עם האזרחים תושבי אשדוד, להילחם על הכפלת מספר המיטות בבית החולים. בנוסף, פנה פרופ' שמר לעובדי בית החולים ואמר "בית החולים עדיין בהקמה, אבל אין לנו הנחות. לחולה שנכנס לבית החולים, באותו היום, כל עולמו, כל בריאותו ניתנת בידכם, במאור הפנים בקבלה, בחדר המיון, בדימות ובמחלקות. עלינו להיות מקצועיים ומקצוענים. אנחנו עדיין לא מושלמים אבל יחד נחתור לשלמות ונמשיך בדרך של שליחות, חמלה, אמפתיה ושמירת כבוד האדם ופרטיותו. באסותא באשדוד לא ישכנו חולים בפרוזדורים". לסיום, הקריא פרופ' שמר מכתב תודה מיולדת שהגיעה במיוחד לאשדוד מת"א. היולדת הודתה ושיבחה את היחס האישי והמקצועי בכל מפגש שלה עם צוות האחיות והרופאים. במכתב היא חזרה שוב ושוב על צמד המילים היחס המדהים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך