הפועל אשדוד בכדוריד בחצי גמר ליגת ווינר

לאחר ניצחון משכנע על מכבי ראשל״צ 29-25. חצי הגמר כבר ביום שישי הקרוב מול א.כ נס ציונה.
הפועל אשדוד בכדוריד בחצי גמר ליגת ווינר
בדרך לגמר גביע ווינר? הפועל אשדוד מודל 2018-2019.

כשקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד רואה את גביע ויינר, היא מיד חושבת על הגמר לפחות. ביום שני היא התקרבה עוד צעד אחד לשם.  אשדוד בחצי גמר גביע ווינר שופטים לאחר ניצחון משכנע על מכבי ראשל״צ 25:29. ביום שישי תחכה לה נס ציונה בחצי הגמר.

המחצית הראשונה הייתה בשליטת מכבי ראשל״צ. ראשל"צ שלטה בקצב המשחק ולאחר 30 דקות הובילה 13:15.
למחצית השנייה עלה לשחק יותם טל שעשה העונה קאמבק למדים האדומים האשדודים. המקשר המוכשר עלה וסחף יחד איתו את כל שחקני הקבוצה עם שערים מהירים ויכולת התקפית מצויינת.השוער טומיסלב סטויקוביץ שוב הוכיח שהוא אחד השוערים הטובים והמצטיינים בליגה עם עצירות מדהימות מקו ה-6.

כל שחקני הרכש החדשים נתנו הופעה מצויינת והראו שיש למה לחכות, הפיווט שי הרשקוביץ עם 5 שערים ויכולת הגנתית טובה, גבור לנדהנס הגרמני עם יכולת הבקעה  של 6 שערים ואסיסטים מדהימים, היה בכל מקום על המגרש, שרון שלם עם 4 שערים מדויקים מהפינה נביף את שלו ומעל לכל, טל הרשקוביץ, הקיצוני המצוין שנתן הופעת בכורה מוצלחת מאוד בהיכל האדום עם 7 שערים וסיים כמבקיע הבולט במגרש.

הבקיעו לאשדוד: טל הרשקוביץ – 7 שערים, יותם טל וגבור לנדהנס  6 שערים כ״א, שי הרשקוביץ  5 שערים, שרון שלם 4 שערים, דור קלדרון  שער אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך