בעל חברה בענף הבנייה חשוד בניכוי מס תשומות פיקטיבי בסכום של כ-15 מיליון שקלים

בעל חברה בענף הבנייה חשוד בניכוי מס תשומות פיקטיבי בסכום של כ-15 מיליון שקלים, זאת בזמן שהוגש נגדו רק לאחרונה כתב אישום בגין עבירות דומות
גבר בגיל ה-50 בפנים מטושטשות

בעל חברה בענף הבניה נעצר בחשד לניכוי מס תשומות פיקטיבי בסכום של כ-15 מיליון ₪ בספרי החברה. בבקשת המעצר, שהוגשה נגד שראבתי ראסם (49), על ידי משרד מע"מ אשדוד, ברשות המסים, צויין כי שראבתי, בעל חברת "טיסאן" בע"מ , חשוד, כאמור, בניכוי מס תשומות פיקטיבי, בזמן שכנגדו וכנגד שותפו לשעבר, הוגש רק באחרונה כתב אישום על ידי המחלקה המשפטית במע"מ אשדוד, על עבירות דומות בסך של 20 מיליון ₪ וכן 20 מיליון נוספים בגין הלבנת הון, שבוצעו במהלך השנים 2015-2016.

על פי בקשת המעצר, החשבוניות הפיקטיביות אותן ניכה החשוד, התקבלו מגורמים החשודים שאינם רשאים להוציא חשבוניות מס, (אינם רשומים ו/או מזדהים שלא כדין כנציגי חברות רשומות ולגיטימיות).

החשוד נחקר ומסר בעדותו כי את החשבוניות קיבל מאנשים שונים אשר את פרטיהם המדויקים אינו יודע וכן שמר על זכות השתיקה.

כבוד השופט, עידו כפכפי, מבית משפט השלום בקרית גת, אשר דן בבקשת המעצר, נעתר לבקשת רשות המסים וקבע לחשוד, בין השאר, התחייבות עצמית בסך של חצי מיליון ₪, ערבות במזומן בסך של 40,000 ש"ח, ערבות צד ג' בסך של 100,000 ₪ וכן צו עיכוב יציאה מן הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך