תושב אשדוד לשעבר: נאנסתי לפני 15 שנה על ידי מורה בבית הספר

סגן מנהל בית ספר באשדוד נחקר במשטרה בעקבות פוסט שפרסם תלמיד לשעבר, ערן אלגרבלי, בו הוא חושף כיצד נאנס על ידו ומספר שמאז הוא לא מצליח למצוא שקט. לדבריו, כמה שנים לאחר מכן אותו מורה התקשר אליו כדי לוודא שלא יספר לאיש. עורך דינו של המורה: "הוא נוקט לשון הרע והוא צפוי להתבע על כך".

בפוסט קשה שפרסם תושב אשדוד לשעבר הוא מספר על אונס שעבר באחד המקיפים שבעיר אשדוד, על ידי מורה שהיום הוא סגן מנהל בית הספר.ערן, אלגרבלי, היום בן 31 ומתגורר בתל אביב החליט לכתוב את מה שעבר. בין היתר הוא כתב: "
"אני במקור מאשדוד .ברצוני לשתף אתכם בסיפור שלי… וצריך את עזרתכם לאחר שתיקה של 15 שנה ,איני מסוגל לשאת את זה יותר. אני ערן ועברתי אונס. זה משפיע עליי בכל היבט בחיי. עד היום ובכל יום אני לא מצליח למצוא את השקט שלי".

הוא ממשיך: "בגיל 15 למדתי במקיף  באשדוד, בית ספר שמנחיל לערכים ודרך ארץ. איני יכול לרשום את שמו של אותו מורה, אבל אתאר לכם את המעשה הנורא הזה.. הייתי ילד מאוד תמים ועדין, לא האמנתי שדבר כזה יקרה דווקא לי. גדלתי בבית דתי, להורים שומרי מסורת, שחינכו אותנו לקבלת האחר ואהבת האדם. הוריי רצו שאלך לבית ספר דתי כי חשבו שזהו המסלול האידאלי עבורנו אך לא העלו בדעתם שמנקודה זו חיי יישתנו".

ערן הוסיף: "במסגרת הטיול השנתי בבית הספר, נסענו לאילת ובאחת הפעילויות לקחו אותנו להפלגה.במהלכה ניגש אליי אותו מורה וניצל הזדמנות שאף אחד אינו בסביבתי, ושאל אותי האם הייתי עם גברים ואם בא לי לנסות (אסור לשכוח שלפני 15 שנה דבר זה היה טאבו) כמובן שהסמקתי- בכל זאת הייתי ביישן, ועניתי שלא, וגם אין לי עניין בגברים ורק בנות מעניינות אותי.

למרות זאת אותו מורה חביב ניסה בכל דרך אפשרית להוציא אותי בערב ל״טיול״ בטיילת אך ההנהלה לא הסכימה וזה לא יצא לפועל (בתור ילד תמים להסתובב בטיילת של אילת זאת חוויה). לאחר שסירבתי חשבתי שמורה שיחרר אך מסתבר שלא כך היה המצב.
כעבור תקופה קצרה, לאחר בגרות בהיסטוריה (שאותו מורה בחן אותי בעל פה) הציע המורה להסיע אותי לעבודה אחרי בית הספר והסכמתי כי עבדתי באולם מחוץ לאשדוד, אך בדרך המורה נזכר ששכח משהו בביתו שברחובות. נסענו לכיוון הבית שלו והוא ביקש ממני לעלות איתו כדי להביא משהו, משם כלום לא היה בשליטתי – נכנסתי למצב קיפאון, ואתם יכולים לדמיין מה התרחש שם. מילים כמו תפסיק, זה כואב, או שאני סתם עובר ברחוב ומריח את הריח שלו עוברת בי חלחלה ושלא נדבר על הדימום שאחרי, אני מדגיש הייתי בן 15. בנוסף- כדי להכות חטא על פשע, בתקופת הצבא אותו מורה התקשר אליי כדי לוודא שלא דיברתי עם אף אחד ואם הכל בסדר איתי ושהוא מצטער, וביקש ממני לא לדבר כדי שהתא המשפחתי שלו לא יהרס.הסברתי לו שחיי הרוסים כבר בגללו ושאין דרך לתקן את זה וסליחתו אינה מתקבלת ושיעזוב אותי לנפשי".

תגובת סגן המנהל באמצעות עורך דינו: "התלונה מתייחסת לארוע שנטען שהיה לפני 15 שנה. היכן היה המתלונן תקופה כה ארוכה?גם לאחר תום לימודיו וביוזמתו המתלונן יצר איתי קשר, הוא נוקט לשון הרע נגדי והוא צפוי להתבע על כך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך