גרינברג מחתן את הבן, אימוני הפתיחה יידחו

מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה, בראד גרינברג יגיע רק ב-20.9, הפתיחה כנראה תהיה יום אחד אחרי. בקבוצה עדיין מאוכזבים מאי הגעת יותם הלפרין וחלק מהפגישה נחשפת כאן. תקציב הקבוצה יהיה כ-7 וחצי מליון שקלים, שכר השחקנים יהיה נמוך יותר.
בראד גרינברג.
מתי תבוא כבר. בראד גרינברג.

בראד גרינברג מאמנה של מכבי אשדוד/באר טוביה מחתן את הבן שלו בארה"ב. אבל החתונה תעכב כך נראה את פתיחת אימוניה של מכבי אשדוד/באר טוביה. אם לא יקרה דבר אחר, אימוני הפתיחה של הקבוצה ייערכו ב-21.9, יום אחד לאחר הגעתו, המעט מאוחרת של המאמן. באשדוד היו מעדיפים שהאימונים יהיו לפני כן, אבל לא אמרו דבר לגרינברג.

גם לגבי הזרים של הקבוצה אין תאריך מדויק של הגעה. בעוד השחקנים הישראלים יתחילו ממש בשבוע הבא, הזרים לא יגיעו כולם. ליס שושי משחק בנבחרת קוסובו ולא ברור מתי יגיע, גם פול סטול במשחקי נבחרת מכסיקו ולנדון מילבורן עוד משחק בליגה הפורטוריקנית.

כמו שזה נראה באשדוד/באר טוביה עדיין מאוכזבת מאי הגעתו של יותם הלפרין באשדוד. בקבוצה חיפשו מנהיג ובנו עליו. לכן גם הציעו לו את סרט הקפטן. עכשיו הקבוצה מחפשת מנהיג כזה, שהוא יקבל גם את סרט הקפטן, במקומו של הלפרין או נכון יותר מאדם אריאל שעזב למכבי ראשל"צ. לעיתון המגזין אשדוד נודעו פרטים בלעדיים מהפגישה:

יותם הלפרין עמד כבר לוותר על כדורסל ולפרוש. הפועל ירושלים הניחה לו הצעה לשמש בתפקיד מקצועי (אותו קיבל בסוף). היו"ר ארמונד אסולין התקשר להלפרין ואמר לו: "אל תפרוש בלי לשמוע את ההצעה שלנו". ההחלטה שהלפרין כבר קיבל התערערה. הוא הגיע לפגישה עם אשדוד וכנראה עוד רצה לשחק. בפגישה אנשי אשדוד אמרו לשחקן: "אל תרוץ 40 דקות, לא מצפים ממך לרוץ כל הזמן. תשחק כמה שאתה יכול, אתה תיתן את הטון על הפרקט ולא פחות חשוב מחוצה  לו". הלפרין הודיע במקום: "אם אחליט להמשיך לשחק, אני משחק רק אצלכם".

הסוף ידוע, ההצעה של ירושלים, קסמה לו יותר והלפרין הבין שירושלים לא תציע לו את התפקיד בעוד עונה. מצד שני ייתכן מאוד שהוא החמיץ הזדמנות לשחק לא רק עוד עונה. כזכור גם מאיר טפירו הגיע בכדי לשחק עונה אחת לאשדוד ולפרוש והמשיך אחר כך עוד 4 עונות. את זה לא נדע. גם הוא לא. אגב אם הוא יתחרט באשדוד ימצאו תקציב עבורו.

אם כבר מדברים על תקציב, הרי שנודע כי התקציב של אשדוד יהיה 7 וחצי מיליון שקלים אבל הוא כולל גם החזר של הלוואות שהקבוצה לקחה, כך ששכר שחקנים יהיה נמוך יותר . התקציב יהיה מהנמוכים בליגה אבל עם התקציב הזה פחות או יותר, הצליחו בגדול בעונה שעברה. טרם ברור מה יהיה השנה, כי זו קבוצה חדשה לגמרי, אבל ששוב נבנית באותו הסגנון. קבוצה עם מתאזרחים וזריםשגרינברג ביר ולא הוצעו לו וישראלים חסרי ניסיון. קבוצה גבוהה כמו שגרינברג אוהב. החסר השנה הוא ישראלי בכיר, אין כזה בשוק. היחיד שיש הוא אפיק ניסים, אבל לא נראה שהוא יגיע.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך