שנת הלימודים במקיף ג' נפתחת ברוחות מחאה

שנת הלימודים במקיף ג' נפתחת ברוחות סוערות מצד ההורים. עשרות הורים הגיעו למחות בשערי בית הספר תוך קריאות להשבתת הלימודים מחר כתוצאה מפרשת המורה הגזענית.
שנת הלימודים במקיף ג' נפתחת ברוחות מחאה

כ- 2 מיליון תלמידים ברחבי הארץ, פותחים היום את שנת הלימודים ואת סיום החופש הגדול. אך במקיף ג' פותחים את שנת הלימודים ברוחות של סערה. עשרות הורים מוחים מחוץ לשער בית הספר כתוצאה מפרשת המורה הגזענית. הפרשה, שנחשפה ביום שלישי בתוכנית הבוקר של שי מלול "בוקר טוב אשדוד" ברדיו "אשדוד אונליין" הציגה התבטאויות קשות לכאורה של המורה במקיף כלפי התלמידים. התבטאויות שכללו מילים כמו: מסריח, מגעיל ומכוער.. והתבטאויות קשות נוספות, לילד ממוצא אתיופי.

הורי התלמידים בבית הספר מוחים היום (א'), כתוצאה מהגעתה של המורה המגדפת ללמדת בבית הספר כרגיל, תוך שהיא מקבלת גיבוי ממשרד החינוך לטענתם.

החל מהשעה 7:45 עשרות הורים נאספו אל מול שערי בית הספר תוך שהם נושאים שלטים הקוראים להילחם על כבוד ילדיהם. "ילדינו לא הפקר" ו"הילדים הינם שק חבטות" הם רק חלק מן המשפטים שהתנוססו על השלטים שנשאו ההורים. ההפגנה נגד המורה החלה משער הכניסה והמשיכה אל שערי אולם טקס פתיחת שנת הלימודים, אל מול תלמידי ומורי בית הספר. בסיומו של הטקס ההורים צעקו וקראו למאות התלמידים על עיצומה של שביתה שתחל מחר בשעות הבוקר למספר שעות.

ליאורה גולדשטיין יו"ר ועד ההורים במקיף ג' מתארת את תגובות ההורים לפרשה ומסבירה על המשך דרכי הפעולה מצדם : "יצא לי לדבר עם הורים, הורה בכה לי בטלפון על איך שכינו את בנו. מחר נתחיל בשביתה למספר שעות, וכל יום שיעבור אם לא ימצא פתרון אנחנו נשבות, כל יום ילך ויחמיר. בית הספר תומך בנו והעירייה תומכת בנו, משרד החינוך עושה את עצמו לא שומע. אני מקווה שהמסר יעלה הלאה, ואני מבקש להתייחס למכתבים שלנו, נאמרו שם דברים שאף אחד מהיושבים במשרד החינוך לא היה מוכן לקבל שהילד שלו יספוג אמירות מהסוג הזה".

אהרון סגן יו"ר ועד ההורים בבית הספר, סיפר: "פנינו לכל הגורמים והבטיחו לנו שהשנה המורה לא תלמד ויומיים לפני תחילת שנת הלימודים הודיעו לנו שהיא תלמד כרגיל. אם המורה אומרת לילד שחום עור או כושי, ושמקומו לא בכיתה צריך להוציא אותה ממערכת החינוך, מורה שמדברת לילד בצורה כזאתי היא לא תישאר בבית הספר".

מנהלת בית הספר סירבה להגיב באופן ישיר: "את עמדתי אביע רק דרך הדוברות כהלכה ואני מביעה את עמדתי שם".

כמו כן, את תגובת משרד החינוך לא היה ניתן להשיג עד כה, עקב אילוצים פרוצדוראליים. תגובת המשרד תפורסם בהמשך.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך